/ Mototrendy - rynek
Data
PAŹDZIERNIK
2016
Typ pojazdów
Osobowe
WOA
Marka
Model
Dane przykładowe
Witamy w zakładce "MotoTrendy".
To integralny element Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl, skierowanej do profesjonalistów. Zapraszamy do zapoznania się z możliwościami naszej najnowszej usługi. Przed podjęciem decyzji o wykupieniu dostępu do Strefy Biznesu i zakładki MotoTrendy możecie Państwo sprawdzić, jak funkcjonuje i jakie dane obejmuje ten moduł. Wersja testowa zawiera dane o charakterze poglądowym i nie odzwierciedla stanu faktycznego rynku. Rzeczywiste dane dostępne są po wykupieniu dostępu do Strefy Biznesu w wersji Premium i Premium Plus.


W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt z nami poprzez zamieszczony na stronie www.samar.pl formularz kontaktowy lub mail na adres licencja@samar.pl.
Rejestracje samochodów w WOA
2014 - 2016
październik
Trend (okresy 12 miesięczne)
styczeń - październik
Rok sty lut mar kwi maj cze lip sie wrz paź lis gru Razem
narastająco
Razem
2015 - - - - - - - - - - - -
2016 - - - - - - - - - - - -
Zmiana (m/m) - - - - - - - - - - - -
Zmiana (r/r) - - - - - - - - - - - -
Drukuj jako PDF
Drukuj jako PDF
samochodów
2014 - 2016
Trend (okresy 12 miesięczne)
Udział WOA* w rynku krajowym
styczeń - październik 2016
samochodów w podziale na poszczególne grupy klientów
Trend (okresy 12 miesięczne)
Udział poszczególnych grup klientów instytucjonalnych w rejestracjach
styczeń - październik 2016
Rynek / Typ klienta październikZmiana
2016 2015
[szt.][szt.][%]
styczeń - październik Zmiana Udział
2016 2015 2016 2015
[szt.][szt.][%][%][%]
Ostatnie
12 miesięcy
Trend
[szt.]
* Udział marki w rejestracjach w kraju/regionie. W przypadku braku marki - udział regionu w rejestracjach krajowych
Drukuj jako PDF
Drukuj jako PDF
Samochody konkurencyjnych marek zarejestrowane
styczeń - październik 2016
Poz. Marka październik Zmiana
2016 2015
[szt.][szt.][%]
styczeń - październik Zmiana Udział
2016 2015 2016 2015
[szt.][szt.][%][%][%]
Ostatnie
12 miesięcy
Trend
[szt.]
Wybrane marki konkurencyjne :
Drukuj jako PDF
Drukuj jako PDF
Udział poszczególnych grup klientów w rejestracjach wybranych marek
styczeń - październik  2016
Średni udział poszczególnych grup klientów w grupie wybranych marek
styczeń - październik   2016