/  /  /  / Nowości spod znaku Mitsubishi
Mitsubishi

Mitsubishi

Zmień
Firma Mitsubishi założona została w Japonii, w 1870 roku przez Yataro Iwasaki i na początku była firmą żeglugową. Przez lata działała na różnych polach, m. in. w przemyśle stoczniowym oraz lotniczym, aby w 1918 roku wyprodukować pierwszy samochód, model A. W 1970 roku, z działu zajmującego się produkcją pojazdów w koncernie Mitsubishi Heavy Industries, wydzielona została odrębna marka- Mitsubishi Motors.
Dowiedz się więcej o marce
 

Nowości spod znaku Mitsubishi

MMC Car Poland|
null
© Mitsubishi
null

Jak zapowiada polski oddział Mitsubishi Motors, w roku kalendarzowym 2014 firma zaprezentuje trzy nowości oraz kilka wersji specjalnych obecnie dostępnych modeli. Japońska marka będzie też kontynuować ofensywę cenową.


Wiosna 2014 przyniesie ze sobą bardzo ciekawą premierę: do polskich salonów wjedzie bowiem Mitsubishi Outlander PHEV, anonsowany jako pierwszy na świecie SUV 4x4 od podstaw zaprojektowany jako hybrydowy samochód elektryczny z zewnętrznym ładowaniem akumulatorów. Ten obszerny, funkcjonalny SUV oferuje niespotykane dotąd osiągi: według danych producenta zasięg wynosi nawet 824 km, a spalanie to średnio 1,9 l/100 km.

W połowie roku firma zaprezentuje także dwa modele po znaczącym face-liftingu. Dokładne informacje na ten temat zostaną opublikowane w późniejszym terminie.

Już w pierwszym kwartale przyszłego roku na polskim rynku zadebiutują lubiane i cenione przez klientów wersje specjalne kilku modeli Mitsubishi, które według zapowiedzi firmy będą się wyróżniać bogatszym wyposażeniem i korzystną ceną.

Polski oddział Mitsubishi Motors rozwija także sprzedaż samochodów dla firm i szykując propozycje dla przedsiębiorców.

Podsumowanie roku 2013
Pomimo wielu niekorzystnych globalnych czynników ekonomicznych w ostatnich latach sprzedaż samochodów Mitsubishi w Polsce gwałtownie rosła od 2006 do 2010 roku, kiedy to nad Wisłą sprzedano blisko 10 000 samochodów japońskiej marki. W latach 2011-2013 głównie w następstwie drastycznej, kilkudziesięcioprocentowej zwyżki kursu jena, ale także dzięki innym czynnikom jak zmiana przepisów dotyczących odliczania podatku VAT przy zakupie aut przez przedsiębiorców, firma Mitsubishi Motors notowała spadek sprzedaży w Polsce.

Rok 2013 rozpoczął się dwiema ważnymi premierami, które zostały gorąco powitane przez klientów: było to nowe Mitsubishi ASX oraz terenowe Pajero Sport. Jesień 2013 roku przyniosła ożywienie a za sprawą znacząco obniżonego kursu jena do złotówki. Ceny niemal wszystkich modeli Mitsubishi zostały mocno zredukowane.

"Wrześniowa obniżka cen Mitsubishi Outlandera i późniejsze znakomite oferty związane z zakupem modeli ASX, L200, Pajero i Lancer przyciągnęły do naszych salonów wielu klientów a jazda próbna przekonała większość z nich do zakupu samochodu spod znaku trzech diamentów - mówi Adam Męciński, dyrektor działu sprzedaży i marketingu polskiej filii MMC.

"Nasza oferta jest teraz pod każdym względem dopasowana do potrzeb polskich, bardzo wymagających nabywców. Wiemy, że polscy klienci w najwyższym stopniu cenią jakość, niezawodność i bezpieczeństwo, ale także dokładnie analizują ceny. Cieszymy się z rosnącego grona sympatyków marki spod znaku trzech diamentów i szykujemy kolejne ciekawe propozycje".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama