/  /  /  /  / Wyróżnili reklamę Lancera
Mitsubishi Pajero

Mitsubishi Pajero

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Wyższa
Cena191 990 zł - 214 990 zł (aktualizacja: 2016-04-01)
Emisja CO2216 g/km - 224 g/km
Żużycie paliwa8,2 L/100km - 8,5 L/100km
 

Wyróżnili reklamę Lancera

MMC Car Poland|
null
© Mitsubishi
null

Film reklamujący Lancera, stworzony na zlecenie polskiego oddziału marki Mitsubishi, zdobył pierwsze miejsce w ogólnopolskim plebiscycie Idea Awards 2011. To sukces tym większy, że film wyprodukowany na bazie materiałów z centrali koncernu jest dziełem polskich twórców.

To już druga Idea dla Mitsubishi: w ubiegłym roku wyróżniono w konkursie reklamę promującą model ASX.

Film reklamujący Lancera miał za zadanie promocję modelu Lancer poprzez podkreślenie jego najważniejszych cech: niezawodności, bezpieczeństwa i komfortu oraz atrakcyjnej ceny. Przy pomocy elektronicznego „skanera” prześwietlał poruszający się po mieście samochód, ukazując jego kluczowe zalety.

Był nadawany w październiku na antenach najważniejszych polskich stacji telewizyjnych takich jak TVP 1, TVN, Polsat, TVN 24, TVP Info. Akcja stanowiła trzon kampanii reklamowej, która pojawiła się także w ogólnopolskiej prasie oraz lokalnych stacjach radiowych.

"Ten sukces jest dla nas szczególnie ważny, gdyż film wyprodukowany na bazie materiałów z naszej centrali jest dziełem polskich twórców. Miejskie otoczenie, w którym pokazano Lancera, to komputerowa animacja stworzona przez specjalistów z polskiej agencji Schulz Brand Friendly - podkreśla Magdalena Gałek, odpowiedzialna za marketing i reklamę w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

"Cieszymy się, że nasz spot telewizyjny został doceniony nie tylko przez fachowe i liczne jury, ale także przez internautów. Co najistotniejsze, skłoniła ona wielu klientów do wizyty w salonie a efekty są widoczne w wynikach sprzedaży - podsumowuje specjalistka.



Lancer to jeden z dwóch najpopularniejszych modeli Mitsubishi w Polsce. Od debiutu rynkowego najnowszej generacji Lancera do końca marca 2012 roku sprzedano w naszym kraju blisko 11 000 takich samochodów.

Idea Awards to pierwszy polski konkurs reklamy i jedyny, w którym nagradzani są reklamodawcy i marketingowcy. Celem organizatorów jest podniesienie standardów reklam na polskim rynku poprzez wyróżnianie najlepszych z nich.

W XXI edycji konkursu wzięło udział ponad 500 reklam, na które przez cały rok głosowali internauci. Do finału przeszło trzydzieści osiem firm, które zdobyły najwięcej głosów w poszczególnych kwartałach, w czterech kategoriach (moda i uroda; motoryzacja; medycyna; produkty i usługi), składających się z trzech podkategorii (TV; prasa; outdoor).

W finałowym etapie konkursu reklamy zostały poddane ocenie jury, w którego skład wchodzi ponad 50 dyrektorów marketingu wiodących firm polskich i międzynarodowych.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama