/  /  /  /  / Mitsubishi L200 do sprawdzenia w serwisie
Mitsubishi L200

Mitsubishi L200

Zmień
SegmentŚrednie dostawcze / Pick-up
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Mitsubishi L200 do sprawdzenia w serwisie

UOKIK|
null
© Mitsubishi
null

Jak poinformowano Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, niektóre egzemplarze modelu Mitsubishi L200 mogą mieć usterkę fabryczną. Dlatego też prewencyjnie zdecydowano się ogłosić stosowną akcję naprawczą.

Jak ustalił producent, w przypadku niektórych egzemplarzy modelu Mitsubishi L200 (auta z roku modelowego 2012 i 2013, wyposażone w silnik wysokoprężny 4D56 spełniający normę emisji spalin Euro5, z filtrem DPF) występuje możliwość zapełnienia się filtra cząstek stałych, co może się objawiać: obniżoną mocą silnika, słabszym przyspieszeniem lub zgaśnięciem silnika.

Przyczyną występowania powyższych problemów są: nieprawidłowe oprogramowanie sterownika wtrysku powodujące zbyt szybkie nagromadzenie się sadzy oraz zastosowanie nieszczelnych wtyczek przepływomierza powodujących korozję styków i wzrost rezystancji, co w efekcie skutkuje nieprawidłowym odczytem parametrów przez sterownik silnika.

Na rynku polskim omawianą kampanią naprawczą objętych jest 417 samochodów. Lista numerów VIN patrz TUTAJ.

Generalny importer poinformuje pierwszych właścicieli samochodów listem poleconym o  konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu dokonania oględzin i usunięcia ewentualnej usterki.

Bliższych informacji związanych z kampanią serwisową udziela MMC Car Poland sp. z o.o.   (adres: ul. 17 Stycznia, 02-146 Warszawa 45; Biuro Obsługi Klienta tel.: (0-22) 463 19 40; e-mail: biuro.klienta@mitsubishi.pl, www.mistusbishi.pl).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama