/  /  /  /  / Mitsubishi podsumowuje rok finansowy 2011
Mitsubishi ASX

Mitsubishi ASX

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Niższa Średnia
Cena63 990 zł - 95 990 zł (aktualizacja: 2016-11-04)
Emisja CO2119 g/km - 135 g/km
Żużycie paliwa4,6 L/100km - 5,8 L/100km
 

Mitsubishi podsumowuje rok finansowy 2011

Mitsubishi|
null
© Mitsubishi
null

W zakończonym już roku finansowym, trwającym od kwietnia 2011 do marca 2012, firma Mitsubishi Motors Corporation zwiększyła wolumen sprzedaży pojazdów na rynku światowym o 1% do 1 001 000 egzemplarzy.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W omawianym czasie spółka zanotowała wzrost zysku netto o 53% do około 23,9 mld jenów, podczas gdy zysk operacyjny zwiększył się o 58% do około 63,7 mld jenów w stosunku rocznym.

Na rynku europejskim sprzedaż samochodów Mitsubishi osiągnęła w omawianym czasie 218 000 egzemplarzy, co odpowiada wynikowi za poprzedni rok finansowym.

W roku finansowym 2012 prognozuje się wzrost sprzedaży pojazdów Mitsubishi na świecie o około 9%.

Nowe modele Mitsubishi na start
Auto prezentowane na zdjęciu to globalny model Mirage. Pierwszym rynkiem, na którym debiutuje ten produkt, jest Tajlandia (pierwszy kwartał roku finansowego 2012). W Europie Mitsubishi Mirage spodziewane jest natomiast w trzecim kwartale roku finansowego 2012 (czyli czwarty kwartał roku kalendarzowego 2012).

Nowy Mitsubishi Outlander z bliska

Wielkimi krokami zbliża się też premiera rynkowa modelu Mitsubishi Outlander po zmianach generacyjnych. W pierwszej kolejności auto wejdzie do sprzedaży w Rosji oraz na rynku europejskim. Termin premiery to drugi kwartał roku finansowego 2012 (czyli trzeci kwartał roku kalendarzowego 2012).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama