/  /  /  / Pajero Sport będzie także produkowane w Rosji
Mitsubishi

Mitsubishi

Zmień
Firma Mitsubishi założona została w Japonii, w 1870 roku przez Yataro Iwasaki i na początku była firmą żeglugową. Przez lata działała na różnych polach, m. in. w przemyśle stoczniowym oraz lotniczym, aby w 1918 roku wyprodukować pierwszy samochód, model A. W 1970 roku, z działu zajmującego się produkcją pojazdów w koncernie Mitsubishi Heavy Industries, wydzielona została odrębna marka- Mitsubishi Motors.
Dowiedz się więcej o marce
 

Pajero Sport będzie także produkowane w Rosji

Mitsubishi|
null
© Mitsubishi
null

Przedstawiciele firmy Mitsubishi Motors Corporation poinformowali o rozpoczęciu produkcji średniej wielkości SUV-a Pajero Sport w zakładach PCMA Rus w rosyjskiej Kałudze.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Fabryka ta stanowi współwłasność grupy PSA Peugeot Citroen oraz koncernu MMC. Samochody z fabryki w Kałudze będą sprzedawane wyłącznie w Rosji.

Przewiduje się znaczny wzrost popytu na SUV-y w Rosji, gdzie firma MMC uruchomiła już w listopadzie 2012 roku na pełną skalę produkcję (system montażu CKD) nowego Mitsubishi Outlandera w zakładach PCMA Rus.

Poprzednia generacja tego modelu składana była w Rosji od kwietnia 2010 roku (system montażu SKD).
 
Na rosyjskim rynku import i sprzedaż modelu Mitsubishi Pajero Sport rozpoczęła się w 2008 roku. Pojazd zdobył uznanie tamtejszych nabywców dzięki terenowym zdolnościom, trwałości oraz poziomowi komfortu porównywalnego z modelami osobowymi.

Łącznie do końca maja bieżącego roku sprzedano tam około 24 000 egzemplarzy, a firma MMC planuje wzmocnić pozycję Pajero Sport na rynku rosyjskim poprzez uruchomienie lokalnej produkcji, która będzie bardziej dostosowana do potrzeb lokalnego odbiorcy.
 
W grudniu 2012 firma MMC pozyskała 9% udziałów swego rosyjskiego dystrybutora, aby móc sprawniej reagować na potrzeby lokalnego rynku.

Prowadząc w Rosji nie tylko sprzedaż, ale i produkcję koncern MMC planuje umocnić swoją pozycję i zwiększyć sprzedaż na istotnym i coraz bardziej konkurencyjnym rynku.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama