/  /  /  / Nowa wersja Outlandera wjeżdża do Europy [VIDEO]
Mitsubishi

Mitsubishi

Zmień
Firma Mitsubishi założona została w Japonii, w 1870 roku przez Yataro Iwasaki i na początku była firmą żeglugową. Przez lata działała na różnych polach, m. in. w przemyśle stoczniowym oraz lotniczym, aby w 1918 roku wyprodukować pierwszy samochód, model A. W 1970 roku, z działu zajmującego się produkcją pojazdów w koncernie Mitsubishi Heavy Industries, wydzielona została odrębna marka- Mitsubishi Motors.
Dowiedz się więcej o marce
 

Nowa wersja Outlandera wjeżdża do Europy [VIDEO]

Mitsubishi Motors|
null
© Mitsubishi
nullnull

Mitsubishi Motors Corporation rozpoczyna na rynku europejskim sprzedaż swojego pionierskiego samochodu hybrydowego z możliwością ładowania akumulatorów: Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV).

Pierwsze egzemplarze wyprodukowane w zakładach MMC Okazaki koło miasta Nagoya w Japonii dotarły już do Holandii. Holandia to pierwszy kraj w Europie, w którym będzie można kupić wspomniany model.

Europa będzie prawdopodobnie największym na świecie rynkiem zbytu dla nowego modelu, na co wskazuje ponad 10 000 zamówień złożonych od grudnia 2012 roku przez klientów ze Starego Kontynentu. Nic dziwnego zatem, że Outlander PHEV jest niecierpliwie oczekiwany zarówno przez dealerów, jak i przez ich klientów.

Starając się zaspokajać popyt przy wykorzystaniu posiadanego potencjału produkcyjnego, MMC będzie kolejno wprowadzać Outlandera PHEV na kolejne rynki europejskie, zaczynając od Holandii i krajów nordyckich.

Akcent na konkurencyjność
Biorąc pod uwagę koszty zakupu i koszty eksploatacji, Outlander PHEV będzie atrakcyjną propozycją dla europejskiego klienta. Samochód sprzedawany w naszej części świata jest bardzo zbliżony do japońskiego odpowiednika, a różnice sprowadzają się do zmian wymaganych przez europejskie wymogi homologacyjne oraz ustawień podwozia, które dostosowano do wymogów kierowców ze Starego Kontynentu.



Najważniejsze dane techniczne modelu Outlander PHEV w specyfikacji EU (ze stałym napędem Twin Motor 4WD):
- maksymalny zasięg: 824 km*
- zasięg w trybie tylko EV: 52 km*
- zużycie paliwa: 1,9 l/100 km*
- emisja CO2: 44 g/km*
- prędkość maksymalna: 170 km/h
- ładowanie akumulatorów:
5 godzin – normalne ładowanie (230V/10A)
30 minut – szybkie ładowanie/do 80% (według standardu CHAdeMO)
- pojemność bagażnika: 463 l (według VDA; z pasażerami z tyłu)
- masa przyczepy hamowanej: 1500 kg
- masa własna: 1810 kg

* dane w cyklu pomiarowym EU

Jak podkreśla producent, nowe Mitsubishi nie jest ani adaptacją istniejącego samochodu z napędem spalinowym ani też pojazdem mającym zademonstrować potencjał w dziedzinie konstrukcji samochodów hybrydowych z zewnętrznym ładowaniem. PHEV jest jedną z wersji nowej generacji modelu Outlander, przeznaczoną do sprzedaży równolegle z wersjami benzynową i dieslowską, opracowaną od samego początku z uwzględnieniem takiego układu napędowego.

Jest to pierwszy samochód wytwarzający energię dla układu napędowego Twin Motor 4WD (ze stałym napędem) w konfiguracji hybrydowej z możliwością zewnętrznego ładowania akumulatorów.

Outlander PHEV trafia na rynek w czasach głębokich zmian w świadomości klientów na całym świecie. Zmiany te skłoniły firmę Mitsubishi Motors do rozszerzenia oferty samochodów z elektrycznymi i hybrydowymi (także z zewnętrznym ładowaniem) układami napędu. Do 2020 roku takie modele będą stanowić 20% produkcji MMC.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama