/  /  /  / Mitsubishi zapowiada ważne inwestycje w Azji
Mitsubishi

Mitsubishi

Zmień
Firma Mitsubishi założona została w Japonii, w 1870 roku przez Yataro Iwasaki i na początku była firmą żeglugową. Przez lata działała na różnych polach, m. in. w przemyśle stoczniowym oraz lotniczym, aby w 1918 roku wyprodukować pierwszy samochód, model A. W 1970 roku, z działu zajmującego się produkcją pojazdów w koncernie Mitsubishi Heavy Industries, wydzielona została odrębna marka- Mitsubishi Motors.
Dowiedz się więcej o marce
 

Mitsubishi zapowiada ważne inwestycje w Azji

Mitsubishi|
null
© Mitsubishi
null

Podczas uroczystości z okazji wyprodukowania dwumilionowego samochodu - produktu eksportowego Mitsubishi Motors Thailand (MMTh), firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłosiła dalszą rozbudowę globalnego centrum produkcyjnego.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Dzięki planowanym inwestycjom w bieżącym roku podatkowym możliwe będzie między innymi zwiększenie całkowitej wydajności z 460 000 do 510 000 pojazdów.

Ponadto, MMC planuje inwestycje w rozbudowę placówek rozwojowo-badawczych na terenie Tajlandii, co ma zwiększyć rolę MMTh jako globalnego ośrodka produkcji i rozwoju.

Ostatnie wydarzenia stanowią część opracowanej przez MMC, aktywnej strategii globalnego rozwoju, w której szczególną uwagę poświęcono rynkom wschodzącym o wysokim potencjale rozwojowym, od państw członkowskich Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN) po kraje Ameryki Łacińskiej.

Prezes koncernu Osamu Masuko podkreśla, iż krok ten potwierdza istotną strategiczną rolę, jaką MMTh odgrywa w strukturach korporacyjnych Mitsubishi Motors. Firma zarządza bowiem drugim co do wielkości zakładem produkcyjnym koncernu (po japońskiej fabryce w Mizushimie), który pod względem wykorzystania mocy produkcyjnych zajmuje pierwsze miejsce.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama