/  /  /  / MINI Paceman kosztuje w Polsce od 97 800 złotych
MINI

MINI

Zmień
Mini to jeden z najpopularniejszych i najbardziej charakterystycznych modeli w historii motoryzacji. Produkowany od 1959 aż do 2000 roku przez marki takie jak m. in. Austin, czy Rover dorobił się wielkiej rzeszy fanów. Na fali niesłabnącej popularności tego małego pojazdu powstała w 2000 roku marka o tej samej nazwie, oferująca klientom nowoczesne wcielenia auta.
Dowiedz się więcej o marce
 

MINI Paceman kosztuje w Polsce od 97 800 złotych

null
© MINI
nullnullnullnullnullnullnullnullnull

Wyczekiwany z zainteresowaniem model MINI Paceman w najtańszej wersji będzie dostępny na rynku polskim w cenie od 97 800 złotych.

Omawiana wersja to MINI Cooper Paceman z silnikiem benzynowym 1.6 o mocy 122 KM. Według oficjalnych danych fabrycznych, tak skonfigurowany samochód spala w cyklu mieszanym około 6 litrów paliwa na 100 km (cykl pomiarowy UE), przy średniej emisji CO2 na poziomie 140 g/km.

Z kolei najtańsza wersja wysokoprężna w gamie to model MINI Cooper D Paceman, który dysponując silnikiem 1.6 o mocy 112 KM spala średnio 4,4 l/100 km. Cena tego samochodu zaczyna się na rynku polskim od 104 800 złotych.

Najtańszy MINI Paceman z napędem na wszystkie koła (All4), a więc model, który może stawić czoła np. trudnym warunkom drogowym podczas nadchodzącej zimy, kosztuje od 111 900 złotych.

MINI Paceman cennik w Polsce

Nowy MINI Paceman to auto, które w nomenklaturze marki klasyfikowane jest jako przedstawiciel segmentu Sports Activity Coupe. Samochód jest zdecydowanie czymś więcej niż tylko trzydrzwiową wersją MINI Countrymana. Można by tu pokusić się o porównanie z trzydrzwiowym Range Roverem Evoque, któremu ubyło trochę centymetrów.

Podobnie jak BMW X6, MINI Paceman może być traktowane jako dynamiczne auto stanowiące ciekawą alternatywę dla tradycyjnych modeli typu SUV. Czy taki produkt trafi w gusta np. młodszej klienteli, która gotowa jest zrezygnować z pewnych elementów funkcjonalności, jednak chce za to bardziej wyróżnić się w tłumie?

W porównaniu z bardziej funkcjonalnym Coutrymanem nowe MINI jest autem o nieco innym charakterze, które dzięki dynamiczniej zestrojonemu zawieszeniu i zmodyfikowanemu układowi kierowniczemu chce zaoferować kierowcy więcej przyjemności z jazdy.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama