/  /  /  /  / Rekordowa sprzedaż BMW Group w Polsce
MINI Clubman

MINI Clubman

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Małe
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Rekordowa sprzedaż BMW Group w Polsce

BMW Polska|
null
© MINI
null

BMW jest ponownie liderem w segmencie samochodów premium w Polsce. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy roku firma sprzedała 2 738 aut marki BMW, co oznacza wzrost o 34% w porównaniu z analogicznym okresem 2011.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Wzrost sprzedaży aut BMW jest ponad dwukrotnie wyższy niż średni wzrost sprzedaży rynku premium.

Najlepiej sprzedającymi się modelami pozostają BMW X3 oraz BMW serii 5.

Doskonałe wyniki sprzedaży osiągnęło także MINI. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy roku w Polsce sprzedano 443 auta MINI, co jest równoznaczne ze wzrostem sprzedaży o 68% w porównaniu z analogicznym okresem w 2011 roku. Jest to jednocześnie najwyższy wzrost sprzedaży spośród wszystkich marek premium w Polsce.

Jak podkreśla generalny importer, świetnie sprzedaje się MINI Countryman z napędem All4 oraz MINI Cooper.

BMW Motorrad jest liderem segmentów motocykli turystycznych, enduro i superbike powiększając przewagę nad konkurencją na polskim rynku w segmencie motocykli powyżej 750 cm3.  

Najlepiej sprzedającym się modelem jest już od lat BMW R1200GS.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - MINI Clubman