/  /  /  / Mercedes top marką motoryzacyjną miesięcznika Press
Mercedes

Mercedes

Zmień
Mercedes to jedna z najbardziej znanych niemieckich firm motoryzacyjnych. Należąca do koncernu Daimler marka, z siedzibą w Stuttgardzie, słynie przede wszystkim z wytwarzania samochodów osobowych zaliczanych do segmentu premium, choć w swojej ofercie ma również samochody dostawcze, ciężarowe oraz autobusy.
Dowiedz się więcej o marce
 

Mercedes top marką motoryzacyjną miesięcznika Press

MBPL|
null
© Mercedes-Benz
null

Mercedes-Benz zajął drugie miejsce w segmencie "motoryzacja" w tegorocznym, szóstym już badaniu Top Marka miesięcznika Press. Tym samym od 2011 roku Mercedes konsekwentnie poprawia swoją pozycję w tym rankingu. W pierwszej piątce jest jedynym reprezentantem, a tym samym liderem wśród marek premium.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Badanie Top Marka to największe opracowanie na temat wizerunku marek w prasie. W tegorocznym badaniu po raz pierwszy do analizy prasy zostały dołączone materiały internetowe.

Analiza dotyczy wizerunków marek najczęściej obecnych na łamach prasy od 1 lipca 2012 do 30 czerwca bieżącego roku.

Najczęściej opisywaną wśród branż w corocznym badaniu Top Marka jest branża motoryzacyjna. Na temat pięciu najlepszych marek w plebiscycie ukazało się prawie 60 000 publikacji, z czego 11 382 na temat Mercedes-Benz. Aż 99,54% z publikowanych materiałów miało wydźwięk pozytywny lub neutralny.

Tegoroczne zestawienie tylko potwierdza mocną pozycję marki Mercedes-Benz, która zanotowała kolejny awans o jedną pozycję względem zeszłorocznego rankingu (4. miejsce w 2011; 3. miejsce w 2012).

Marka ze srebrną gwiazdą zawdzięcza tak wysoką pozycję w rankingu Top Marka m.in. swoim samochodom kompaktowym i zaangażowaniu w sporty motorowe.

Według magazynu Press filarem sukcesu było wprowadzenie do sprzedaży modeli A i CLA oraz liczne publikacje na temat osiągnięć teamu Mercedes na torach Formuły 1.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama