/  /  /  /  / Mercedes rozpoczyna sprzedaż nowej Klasy M
Mercedes M

Mercedes M

Zmień
Segment
Emisja CO2
Żużycie paliwa
 

Mercedes rozpoczyna sprzedaż nowej Klasy M

Mercedes-Benz Polska|(2011-09-15 09:21)
null
© Mercedes-Benz
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Ruszyła sprzedaż nowej Klasy M, która jest już trzecią generacją najlepiej sprzedającego się SUV-a na rynku. Mercedes-Benz szykuje również niespodziankę dla swoich klientów, oferując limitowaną edycję Klasy M o nazwie Edition 1.

Nowa Klasa M na początku oferowana będzie w trzech wersjach (kolejno cena PLN netto oraz PLN brutto):
- ML 250 BlueTec 4Matic: 214 227,64 zł; 263 500 zł
- ML 350 BlueTec 4Matic: 221 951,22 zł; 273 000 zł
- ML 350 4Matic BlueEfficiency: 221 138,21 zł; 272 000 zł

Średnio nowy Klasa M zużywa 25% mniej paliwa niż jego poprzednik. Będzie to najbardziej ekonomiczny pojazd w swoim segmencie, niezależnie od tego czy jest wyposażony w napęd hybrydowy, czy nie. Oferuje on jednocześnie najwyższej klasy systemy aktywnego i pasywnego bezpieczeństwa, jak również unikalne połączenie dynamiki, komfortu i przyjemności z jazdy.

Tak wygląda nowy Mercedes Klasy M

Dzięki systemowi AdBlue zastosowanemu w dwóch wersjach diesla ML 250 BlueTec 4Matic i ML 350 BlueTec 4Matic samochód ten spełnia kryteria Euro VI, ograniczając emisję spalin.

Pakiet bezpieczeństwa w nowej Klasie M obejmuje do dziewięciu poduszek powietrznych, system wykrywania senności Attention Assist, system bezpieczeństwa Pre-Safe, adaptacyjne światła hamowania i asystenta hamowania (BAS). Opcjonalnie istnieje również możliwość rozszerzenia systemów wspomagania za pomocą Active Lane Keeping Assist lub Active Blind Spot Assist.

W ramach wprowadzenia na rynek nowej Klasy M, Mercedes-Benz będzie oferować limitowany specjalny model o nazwie Edition 1. Ten model będzie wyposażony m.in. w pakiet sportowy AMG oraz ekskluzywne wnętrze.

Aktualna Klasa M nadal cieszy się ogromną popularnością nawet na krótko przed premierą jego następcy, co przejawia się również w wynikach sprzedaży w 2011 roku. Od początku roku zostało dostarczonych 39 260 sztuk tych aut do klientów, co stanowi wzrost o 13,2% w stosunku do roku ubiegłego roku.

Podliczając sprzedaż ogólną, od wprowadzenia tej klasy na rynek w 2005 roku ponad pół miliona klientów zdecydowało się na zakup tego samochodu, przez co stał się on najlepiej sprzedającym SUV-em na rynku.

"Klasa M była wielkim sukcesem od samego początku. Nie tylko jest to najlepiej sprzedający się samochód w swoim segmencie, ale także ma najbardziej lojalnych klientów - mówi Joachim Schmidt, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Cars.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama