/  /  /  / Rok 2012 w polskiej sieci dealerskiej Mercedes-Benz
Mercedes

Mercedes

Zmień
Mercedes to jedna z najbardziej znanych niemieckich firm motoryzacyjnych. Należąca do koncernu Daimler marka, z siedzibą w Stuttgardzie, słynie przede wszystkim z wytwarzania samochodów osobowych zaliczanych do segmentu premium, choć w swojej ofercie ma również samochody dostawcze, ciężarowe oraz autobusy.
Dowiedz się więcej o marce
 

Rok 2012 w polskiej sieci dealerskiej Mercedes-Benz

MBPL|
null
© Mercedes-Benz
null

Rok 2012 był pełen dalszych działań na rzecz postrzegania Mercedes-Benz jako unikatowej marki premium na polskim rynku. Dokonano szereg inwestycji w istniejących obiektach dealerskich: odnowienie fasad budynków i renowację wnętrz z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów i uwzględnieniem najnowszych trendów.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W Piasecznie firma MB Motors, w Straszynie firma Eurotruck, w Gdyni firma BMG Bogdan Goworowski oraz we Wrocławiu firma Frączak z powodzeniem zakończyły renowację i modernizację istniejących obiektów Mercedes-Benz. Natomiast nowe inwestycje powstały w regionach o dużym potencjale: Mazowsze oraz Śląsk. W ubiegłym roku otwarto nowe zakłady w Rybniku i Siedlcach i uruchomiono odnowiony salon w Poczesnej koło Częstochowy. Ruszył też pełną parą oddział firmy Auto Idea w Łomiankach.

W ubiegłym roku kilka placówek Mercedes-Benz zmieniło właściciela: obiekt w Lubinie zarządzany jest obecnie przez firmę Mirosław Wróbel, zakład w Bydgoszczy przejęła firma Auto Frelik, natomiast stacja w Aninie należy obecnie do Autotrade.

Samochody użytkowe Mercedes-Benz
• nowy oddział Inter-Car II Sp. z o.o. w Świerklanach koło Rybnika: sprzedaż i serwis samochodów dostawczych oraz serwis samochodów ciężarowych MB
• nowy oddział Mercedes-Benz Warszawa Sp. z o.o. w Siedlcach: serwis samochodów dostawczych i ciężarowych MB
• nowy oddział Mirosław Wróbel Sp. z o.o. w Lubinie: sprzedaż i serwis samochodów dostawczych oraz serwis samochodów ciężarowych MB

Samochody osobowe i dostawcze Mercedes-Benz
• nowy oddział Inter-Car II Sp. z o.o. w Świerklanach koło Rybnika: sprzedaż i serwis samochodów osobowych i dostawczych MB
• nowy oddział Auto Frelik Anna Frelik Sp. k. w Bydgoszczy: sprzedaż i serwis samochodów osobowych i dostawczych MB
• nowy oddział Mirosław Wróbel Sp. z o.o. w Lubinie: sprzedaż i serwis samochodów osobowych i dostawczych MB
• nowy punkt sprzedaży Mercedes-Benz Sosnowiec sp. z o.o. w Poczesnej koło Częstochowy: sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych
• oddział Sobiesław Zasada Automotive Sp. z o.o. sp. k. oddział w Krakowie przy ul. Armii Krajowej: rozszerzenie zakresu autoryzacji: sprzedaż i serwis smart
• nowy oddział Mirosław Wróbel Sp. z o.o. w Lubinie: sprzedaż i serwis samochodów osobowych i dostawczych MB

W formie uzupełnienia do powyższej listy warto dodać, że Bogusław Kowalski jako prezes firmy Auto Idea został Menedżerem Rynku Dealersko-Serwisowego 2012 (Polska Izba Motoryzacji), natomiast Michał Łuczak jako prezes firmy Mirosław Wróbel we Wrocławiu został „Wschodzącą Gwiazdą Biznesu” (Dziennik Gazeta Prawna).

Plany na 2013
"Mimo trudnej sytuacji gospodarczej dbamy o wizerunek naszej sieci dealerskiej jako marki premium, przede wszystkim w dużych miastach. Na 2013 r. zaplanowaliśmy kolejne rozbudowy i modernizacje obiektów w Poznaniu i Rzeszowie. Generalnie doskonale układa się współpraca importera z siecią dealerską. Już w 2012 roku podpisane zostały ze wszystkimi dealerami nowe umowy związane z wchodzącymi od 01.06.2013 regulacjami prawnymi (BER/GVO) - zapowiada Artur Konarski, dyrektor działu zarządzania siecią dealerską Mercedes-Benz Polska.

"W bieżącym roku na klientów czekają sprzedawcy wyposażeni w interaktywne aplikacje na iPada, które umożliwiają prezentowanie modeli samochodów, elementów wyposażenia i najmniejszych detali bez konieczności fizycznej obecności klienta przy danym samochodzie lub w salonie".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama