/  /  /  / Nowy dyrektor marketingu w Mazda Motor Poland
Mazda

Mazda

Zmień
Mazda to producent samochodów osobowych z siedzibą w Hiroszimie, który zasłynął jako jedyna japońska marka, której udało się wygrać 24-godzinny wyścig na torze Le Mans. Ciekawostką jest również fakt, iż przez długi czas w Polsce nie było oficjalnego przedstawicielstwa firmy, a samochody trafiały do naszego kraju w sposób mniej oficjalny.
Dowiedz się więcej o marce
 

Nowy dyrektor marketingu w Mazda Motor Poland

Mazda Motor Poland|
null
© MMP
null

Tomasz Nagot objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim zespole Mazdy.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Tomasz Nagot ma 13 lat doświadczenia w marketingu branży elektroniki użytkowej. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Wydziału Inżynierii Produkcji (kierunek zarządzanie i marketing).

Po ukończeniu studiów Tomasz Nagot przez 10 lat pracował w firmie JVC Polska w dziale sprzedaży i marketingu, z czego przez ostatnie dwa lata jako marketing & product manager. Twórca działu nagłośnienia samochodowego JVC i koordynator sieci sprzedaży produktów car audio. Od 2008 r. obejmował stanowisko product managera cyfrowych aparatów fotograficznych w firmie Sony Poland i był odpowiedzialny za rynki Polski, Litwy, Łotwy i Estonii.

"Moim celem jest wzmocnienie rynkowej pozycji Mazdy w Polsce i prowadzenie efektywnych sprzedażowo akcji marketingowych ukierunkowanych na budowanie relacji z klientami. We wszystkich działaniach będziemy również podkreślać Zoom-Zoom, czyli radość z jazdy naszymi samochodami - mówi Tomasz Nagot.

"Nowe modele, jak choćby ostatnio Mazda CX-5, i przełomowe technologie Skyactiv wymagają od nas innowacyjnego podejścia do działań marketingowych. Cieszymy się, że dołączył do nas Tomasz Nagot, profesjonalista z dużym doświadczeniem i zaangażowaniem, a także z nowym spojrzeniem na komunikację. Jestem przekonany, że Tomasz przyczyni się do osiągania kolejnych sukcesów Mazdy na polskim rynku - podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane

Najnowsze wiadomości - Mazda

Reklama