/  /  /  / EUROPA | Wakacyjny sukces Mazdy
Mazda

Mazda

Zmień
Mazda to producent samochodów osobowych z siedzibą w Hiroszimie, który zasłynął jako jedyna japońska marka, której udało się wygrać 24-godzinny wyścig na torze Le Mans. Ciekawostką jest również fakt, iż przez długi czas w Polsce nie było oficjalnego przedstawicielstwa firmy, a samochody trafiały do naszego kraju w sposób mniej oficjalny.
Dowiedz się więcej o marce
 

EUROPA | Wakacyjny sukces Mazdy

Mazda|
null
© Mazda
null

To było udane lato dla Mazdy, która wciąż przeciwstawia się spadkowej tendencji na europejskim rynku samochodów osobowych. Sprzedaż liczona w egzemplarzach wzrosła w lipcu i sierpniu aż o 31,1% w porównaniu do tego okresu w 2012.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Dzięki temu Mazda stała się jedną z niewielu marek samochodów o dużej skali produkcji, które tego lata odnotowały wzrost na rynku europejskim, pogrążonym od sześciu lat z rzędu w recesji.

Sprzedaż Mazdy w Europie od początku roku do końca sierpnia, która wyniosła 97 025 samochodów, przewyższyła o ponad 11% wolumen w tym samym okresie w roku poprzednim, co stanowiło największy wzrost wśród masowych producentów samochodów w tym regionie.

Ponadto, omawiana marka prześcignęła dwóch japońskich rywali i jest na najlepszej drodze do osiągnięcia celu wyznaczonego na 2013 r. Udział w rynku podniósł się do 1,2% od początku bieżącego roku i do 1,4% w sierpniu, co stanowi wzrost w stosunku do 1% uzyskanego w obu wspomnianych okresach w 2012.

Rekordowa sprzedaż Mazdy6 w Polsce

Za sukcesem Mazdy stoi przede wszystkim popularność jej wielokrotnie nagradzanych modeli nowej generacji: CX-5 oraz nowej Mazdy6.

"Mazda ma dobrą passę. Wzrost o 11% w branży odnotowującej spadek o ponad 5% to wielki sukces i wyczyn tak niekonwencjonalny, jak nasze samochody - podkreśla Phil Waring, dyrektor operacyjny Mazda Motor Europe. "Teraz do gamy samochodów nowej generacji dołącza kolejny zwycięzca w postaci nowej Mazdy3, więc jesteśmy przekonani, że uda nam się kontynuować pasmo sukcesów".

Samochody japońskiej marki wyróżniają się przyciągającą wzrok stylizacją Kodo oraz wydajnymi, lekkimi technologiami Skyactiv. Zgodnie z założeniem producenta, nowa generacja modeli ma się charakteryzować atrakcyjnym dla oka wyglądem i przełamującymi konwencje technologiami, które zapewnią przystępną cenę, oszczędność paliwa, komfort i bezpieczeństwo, a jednocześnie wysokie osiągi, komfort i przyjemność z jazdy.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane

Najnowsze wiadomości - Mazda

Reklama