/  /  /  / Akcja serwisowa Mazdy
Mazda

Mazda

Zmień
Mazda to producent samochodów osobowych z siedzibą w Hiroszimie, który zasłynął jako jedyna japońska marka, której udało się wygrać 24-godzinny wyścig na torze Le Mans. Ciekawostką jest również fakt, iż przez długi czas w Polsce nie było oficjalnego przedstawicielstwa firmy, a samochody trafiały do naszego kraju w sposób mniej oficjalny.
Dowiedz się więcej o marce
 

Akcja serwisowa Mazdy

Mazda|

Mazda Motor Europe wzywa do serwisów niektóre egzemplarze Mazdy3 i Mazdy3 MPS poprzedniej generacji z powodu możliwości wystąpienia problemów z wycieraczkami przedniej szyby.

Prewencyjna akcja serwisowa obejmuje w Europie łącznie 91 588 samochodów, które zostały wyprodukowane w okresie od 7 stycznia 2008 do 22 grudnia 2008 r.

Mazda Motor Corporation stale monitoruje jakość swoich pojazdów zarówno w procesie produkcji, jak i podczas użytkowania. Pierwsze informacje o usterce przedniej wycieraczki w modelu Mazdy3 w USA, które dotarły do siedziby firmy w Hiroszimie, mówiły o warstwie tlenku na złączu przewodu masowego w silniku wycieraczki, która powodowała przerwanie połączenia. Odkryto, że przyłącze masy mogło zostać uszkodzone podczas montażu silnika wycieraczki (już dokonano niezbędnych zmian w linii produkcyjnej części).

Jak dotąd pojawiło się bardzo niewiele podobnych zgłoszeń, lecz mimo to Mazda postanowiła wystosować niniejsze wezwanie do serwisów, aby utrzymać wysoką jakość swoich pojazdów i zadowolenie klientów.

Europejscy właściciele samochodów objętych akcją zostaną poinformowani pisemnie w połowie lipca i poproszeni o zgłoszenie się do autoryzowanego dealera. Naprawa usterki jest bezpłatna i polega na zamontowaniu przewodu masowego w silniku przedniej wycieraczki we wszystkich pojazdach, których dotyczy wezwanie.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Najnowsze wiadomości - Mazda

Reklama