/  /  /  / Kampania serwisowa Lexusa
Lexus

Lexus

Zmień
Lexus to luksusowa marka samochodów osobowych należąca do koncernu Toyota, która została stworzona z myślą o konkurowaniu z najbardziej prestiżowymi europejskimi i amerykańskimi markami. Początkowo podstawowym i największym rynkiem zbytu miały być Stany Zjednoczone, jednak z czasem nastąpiła ekspansja ogólnoświatowa, dzięki czemu samochody tej marki można nabyć w przeszło 80 krajach.
Dowiedz się więcej o marce
 

Kampania serwisowa Lexusa

Lexus Polska|

Właściciele wybranych modeli Lexus zostaną poproszeni do odwiedzenia stacji serwisowej w celu sprawdzenia i ewentualnej wymiany zaczepu zabezpieczającego dolną boczną osłonę tunelu środkowego.

Właściciele modeli Lexus RX300, RX330, RX350, RX400h z kierownicą po lewej stronie, wyprodukowanych między 10 lutego 2003 a 26 lipca 2006, zostaną poproszeni przez lokalnych autoryzowanych dealerów do odwiedzenia stacji w celu sprawdzenia i ewentualnej wymiany zaczepu zabezpieczającego dolną boczną osłonę tunelu środkowego.

Na podstawie jedynie czterech raportów technicznych zgłoszonych na rynku amerykańskim, a dotyczących nieprawidłowego umocowania w/w zaczepu lub jego braku, zdecydowano się na ogłoszenie kampanii serwisowej na terenie Stanów Zjednoczonych i Europy. Warto dodać, że na rynku europejskim nie zanotowano tego typu zgłoszeń.

W związku z nieprawidłowo umocowanym zaczepem lub jego brakiem nigdzie na świecie nie zanotowano żadnych wypadków.

Ogłoszenie tej kampanii jest kolejnym dowodem troski marki Lexus o bezpieczeństwo klientów.

Klienci Lexus Polska zostaną poinformowani i zaproszeni przez lokalnych autoryzowanych dealerów. Termin wizyty zostanie dostosowany tak, aby był jak najmniej uciążliwy dla właścicieli pojazdów.

Kampania będzie polegała w pierwszym etapie na sprawdzeniu i ewentualnej wymianie nieprawidłowo zamontowanego zaczepu (operacja trwa jedynie 10 minut), a w drugim na wymianie osłony tunelu środkowego na zmodyfikowaną.

Wymiana tych części jest bezpłatna dla klientów.

Przewiduje się, że w Polsce kampania obejmie 503 samochody.

Tetsuya Takenaka, prezydent Lexus Polska powiedział:„Na pierwszym miejscu klient: jego bezpieczeństwo, satysfakcja z posiadania Lexusa, najwyższa jakość obsługi są dla nas najważniejsze. Nasi autoryzowani dealerzy podejmą wszelkie możliwe działania, aby przeprowadzić kampanię w warunkach najdogodniejszych dla właścicieli lexusów.”
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama