/  /  /  /  / Nowy Range Rover kosztuje w Polsce od 477 500 zł
Land Rover Range Rover Evoque

Land Rover Range Rover Evoque

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Średnia
Cena169 200 zł - 302 300 zł (aktualizacja: 2016-10-07)
Emisja CO2109 g/km - 201 g/km
Żużycie paliwa4,2 L/100km - 8,6 L/100km
 

Nowy Range Rover kosztuje w Polsce od 477 500 zł

JLR Polska|
null
© Land Rover
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Na polskim rynku model Range Rover nowej generacji kosztuje od 477 500 zł. Jest to wersja wyposażona w silnik wysokoprężny 3.0 TDV6 HSE, który rozwija moc 259 KM.

Najdroższą wersją w gamie Range Rover 2013 jest natomiast odmiana Autobiography dysponująca silnikiem benzynowym 5.0 V8 S/C 510 KM. Samochód kosztuje w tym wypadku 676 500 zł.

Czwarta wersja flagowego Range Rovera oferuje wyższy poziom luksusu podróżowania i wzmocnioną wydajność jazdy w każdym terenie. Zaprojektowany i skonstruowany w centrach rozwojowych w Wielkiej Brytanii, samochód będzie produkowany w unowocześnionej fabryce w Solihull w dziale zajmującym się m.in. zaawansowanymi konstrukcjami z aluminium.

Nowy Range Rover ma odświeżony, elegancki kształt, a linie nadwozia utrzymują niepowtarzalny charakter marki. Luksusowe wnętrze także uzyskało bardziej nowoczesny wyraz. Do wykończenia kabiny zastosowano najwyższej jakości surowce i skóry licowe.

Wśród wiodących w branży innowacji zastosowanych w nowym Range Roverze na uwagę zasługuje nowa generacja systemu Terrain Response 2, który analizuje aktualne warunki jazdy i automatycznie wybiera najbardziej odpowiednie ustawienia pojazdu.

Nowy Range Rover z cennikiem

Wyjątkowo mocna, aluminiowa konstrukcja pozwoliła na poprawę możliwości jezdnych w terenie, głębokość brodzenia wzrosła do 900 mm oraz umożliwiła umocnienie pozycji najlepszego w swojej klasie pojazdu holującego przyczepę o masie do 3 500 kg.

Obniżenie wagi samochodu miało także wpływ na zwiększenie wydajności oraz poprawę osiągów. Wspomniana wersja 510-konna z 5-litrowym silnikiem LR-V8 Supercharged przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 5,4 sekundy, czyli o 0,8 sekundy mniej niż poprzedni model, a zużycie paliwa według danych fabrycznych spadło o 9%.

Nowa konstrukcja umożliwiła wprowadzenie lżejszej jednostki napędowej TDV6 o pojemności 3,0 l, zastępującej poprzedni 4,4-litrowy TDV8. Range Rover w tej wersji silnikowej jest lżejszy o 420 kg, zapewnia 22% redukcję zużycia paliwa (do 7,5 l/100 km) i emisji CO2 do poziomu 196 g/km.

Zaangażowanie Land Rovera w ekologię będzie jeszcze wzmocnione w roku przyszłym wraz z wprowadzeniem wysokiej wydajności modelu hybrydowego Diesla z emisją CO2 wynoszącą 169 g/km.

Marka Land Rover za prace nad modelem Range Rover nowej generacji, który awizowany jest jako pierwszy na świecie SUV z lekkim nadwoziem wykonanym w całości z aluminium, otrzymała nagrodę Technobest 2012 branży motoryzacyjnej w Europie Środkowo-Wschodniej.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Land Rover Range Rover Evoque