/  /  /  /  / Lancia Thema, Voyager i Flavia Cabrio
Lancia Voyager

Lancia Voyager

Zmień
SegmentVany / Klasa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Lancia Thema, Voyager i Flavia Cabrio

Spółka|
null
© Lancia
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Lancia Thema, Voyager i Flavia Cabrio – te trzy pierwsze modele zrodzone z aliansu nowej Lancii i nowego Chryslera wystąpią na wybiegu 64-go Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie, który rusza już za kilkanaście dni.

Na frankfurckim stoisku Lancii podziwiać można także modele Musa oraz Delta wchodzące w skład najpełniejszej obecnie gamy pojazdów klasy premium, poczynając od segmentu B, a na pełnowymiarowych MPV skończywszy.

Gwiazdą frankfurckiego stoiska Lancii jest Thema: ten nowy sedan klasy premium mierzy w najtrudniejszy, lecz także najbardziej prestiżowy segment rynku jako oferta prawdziwie alternatywna.

Zadanie jest niełatwe do wykonania zważywszy na fakt, iż grupą docelową Themy jest klientela niezwykle wymagająca, nastawiona tylko na to, co najlepsze. W tym szczególnym segmencie rynkowym rysuje się jednak wyraźna tendencja poszukiwania bardziej spersonalizowanej ekskluzywności. Coraz wyżej cenione są technologie bardziej przyjazne dla człowieka oraz poczucie ciepła i serdeczności, rośnie także upodobanie do kunsztu wykonania i autentycznej pasji.

I tu wkracza Lancia Thema. Ten globalny flagowiec łączy klasyczne amerykańskie pojęcie wielkości, komfortu i obecności na drodze - z kunsztem włoskiego rzemiosła, poczuciem spokoju i dostojności wielkich Lancii oraz najbardziej zaawansowanymi rozwiązaniami komfortu i bezpieczeństwa, „ubranymi" w materiały i tkaniny wysokiej jakości.

W europejskich salonach sprzedaży Lancia Thema dostępna będzie już od października bieżącego roku w trzech poziomach wyposażenia (Gold, Platinum oraz Executive) i wyborem trzech jednostek napędowych: benzynowym V-6 o pojemności 3,6 litra i mocy 286 KM w parze z 8-stopniową przekładnią automatyczną oraz silnikami Diesla V-6 o mocy 190 oraz 240 KM i pojemności 3,0 litrów, współpracującymi z automatyczną przekładnią pięciostopniową.

Drugą nowością w gamie Lancii jest Voyager. Ten typowy "amerykanin" otrzymuje dziś włoski styl, przeobrażając się w ekskluzywny wehikuł najwyższej klasy, w którym specjalistyczna wiedza Chryslera dopełnia typową dla Lancii satysfakcję z jazdy, komfort wnętrza, doskonałe wyciszenie kabiny oraz dokładność wykonania i elegancję, charakterystyczną dla włoskiego wzornictwa.

Pokazywany na stoisku Lancii we Frankfurcie Voyager w wersji modelowej Gold napędzany jest 2,8-litrowym silnikiem Diesla o mocy 163 KM (Euro V). Nadwozie w kolorze Dark Charcoal uzupełnia wnętrze w delikatnej, czarnej skórze, a wyposażenie obejmuje system DVD dla środkowego i tylnego rzędu siedzeń, nawigację GPS, bezkluczykowy system dostępu oraz kamerę cofania.

Lancia Voyager dostępna będzie w europejskich salonach sprzedaży już od października bieżącego roku w wersji wyposażenia Gold i wyborem dwóch jednostek napędowych: benzynowym V-6 o pojemności 3,6 litra i mocy 286 KM współpracującym z 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz silnikiem Diesla V-6 o mocy 163 i pojemności 2,8 litra - w parze z automatyczną przekładnią sześciostopniową.

Fuzja idei i talentów Chryslera oraz Lancii powoduje, że nowe konstrukcje powstawać mogą nieporównywalnie szybciej. Doskonałym przykładem jest przyciągająca wzrok Lancia Flavia Cabrio - kwintesencja jazdy „z wiatrem we włosach" w cztery osoby, wyróżniająca się trójwarstwowym, białym lakierem karoserii i wnętrzem ze szlachetnej skóry. Napędzana 175-konnym silnikiem benzynowym o pojemności 2,4 litra w zestawie z 6-stopniową przekładnią automatyczną, Flavia Cabrio posiada bogate wyposażenie seryjne.

Poczesne miejsce na stoisku Lancii we Frankfurcie zajmuje nowy Ypsilon – uznany gracz w swej kategorii pod względem wykończenia, kolorystyki, wyposażenia i akcesoriów. Samochód ten pokazywany jest w trzech wersjach modelowych: 1,2-litrowej, 69-konnej Gold oraz Gold i Platinum napędzanych innowacyjnym silnikiem TwinAir o pojemności 0,9 litra i mocy 85 KM.

Modernizowana ostatnio jako model roku 2011 i pokazywana we Frankfurcie nowa Lancia Delta posiada silnik Turbo Jet o pojemności 1,4 litra (Euro V) typu Bi-Fuel o mocy 120 KM. Na rynkach europejskich Lancia Delta dostępna będzie w trzech poziomach wyposażenia: Steel, Silver i Gold.

Dopełnieniem ekspozycji we Frankfurcie jest Lancia Musa, reprezentująca najlepszy kunszt wykonania Made in Italy oraz komfort, przestrzeń i klasę limuzyny w połączeniu ze zwinnością i kompaktowymi wymiarami samochodu miejskiego. Wystawiany model Platinum w efektownej kolorystyce dwutonowej Angelico White/Masaccio Black wyposażony jest w 95-konny, 16-zaworowy silnik o pojemności 1,4 litra (Euro V) ze standardowym systemem Start&Stop.

Poza samochodami, na stoisku Lancii wyłożone są publikacje i broszury promujące produkty finansowe FGA Capital (joint-venture Fiat Group Automobiles i Credit Agricole), firmy specjalizującej się w obsłudze rynku motoryzacyjnego. FGA Capital działa na wszystkich ważnych rynkach Europy (w Niemczech łącznie z FGA Bank) a jej głównym zadaniem jest wspieranie sprzedaży pojazdów marek FGA poprzez oferowanie innowacyjnych produktów i usług finansowych, adresowanych do sieci dealerskiej, klientów indywidualnych oraz nabywców firmowych (flotowych).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama