/  /  /  /  / Kolekcja nowej Lancii Ypsilon 2012
Lancia Voyager

Lancia Voyager

Zmień
SegmentVany / Klasa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Kolekcja nowej Lancii Ypsilon 2012

Lancia|
null
© Lancia
nullnullnullnullnullnullnull

Lancia wybrała genewski salon w ramach prezentacji Kolekcji Lancii Ypsilon 2012 i w celu ogłoszenia rozpoczęcia sprzedaży modelu w wersji wyposażenia Black&Red na wszystkich rynkach europejskich.

Nowa Lancia Ypsilon odnosi coraz większy sukces wśród klientów i zdobywa uznanie ekspertów w dziedzinie motoryzacji oraz dowodzi, że jest modnym samochodem miejskim w całym tego słowa znaczeniu. Auto szczyci się zaawansowaną technologią zastosowaną w silnikach i komfortem, który nie tylko zapewnia zmniejszony poziom emisji spalin i zużycia paliwa dzięki technologiom takim jak TwinAir, MultiJet II i Start&Stop, ale także oferuje wygodę dzięki urządzeniom o ogromnej wartości.

Wystarczy stwierdzić, że to pierwszy i jedyny samochód w swoim segmencie, który oferuje zaawansowaną kombinację nowego Blue&Me-TomTom LIVE i systemu Smart Fuel, w dodatku do systemu Magic Parking drugiej generacji, systemu muzycznego Hi-Fi 360 stopni o mocy 500 wat, ksenonowych reflektorów i tylnych lamp LED.

To właśnie te urządzenia klienci cenią najbardziej, jeżeli chodzi o codzienne użytkowanie nowej Lancii Ypsilon. To te same cechy, które doprowadziły do przyznania modelowi prestiżowych nagród przez publiczność i wpływowe jury składające się z dziennikarzy branżowych. Wyróżnienia te obejmują tytuł "Samochodu roku w Grecji" (grudzień 2011), tytuł "Samochodu roku w Maroko" (styczeń 2012) i tytuł "Najlepszego samochodu roku 2011" według AutoAppassionati.it (marzec 2011).

Jury konkursu „Samochód roku w Grecji", składające się z 23 dziennikarzy, przyznało pierwszej miejsce nowej Lancii Ypsilon, która uzyskała 132 głosy i została wybrana z listy dziesięciu modeli wprowadzonych na grecki rynek w ciągu roku.

Wytwarzany w Polsce model odniósł sukces również w Maroku, gdzie jury składające się z dziennikarzy branżowych przyznało nowej Lancii tytuł "Samochodu roku 2012" na podstawie kilku kryteriów: stylistyki części zewnętrznej i stylistyki wnętrza, bezpieczeństwa i osiągów.

Niedawno Ypsilon zdobył drugie miejsce w konkursie na "Nowy samochód roku", stając się najlepszym samochodem w swoim segmencie, a w losowaniu brali udział czytelnicy włoskiego magazynu Quattroruote.

Oprócz tych wyróżnień cztery nagrody zdobył sam silnik TwinAir. Lancia Ypsilon to jeden z pierwszych samochodów w grupie Fiat, w którym zastosowano ten silnik (maj 2011). Ten rewolucyjny, dwucylindrowy silnik pokonał wszystkie pozostałe jednostki napędowe konkurencji we wszystkich kategoriach, w których rywalizował w konkursie na "Międzynarodowy silnik roku 2011".

Jury składające się z 76 dziennikarzy i ekspertów sektora motoryzacyjnego z 36 różnych krajów nie tylko ogłosiło sukces silnika TwinAir w jego klasie pojemności skokowej (poniżej 1000 cm3), ale także okrzyknęło tę jednostkę napędową "Międzynarodowym silnikiem 2011", przyznając mu tym samym najwyższe wyróżnienie w konkursie.

Silnik TwinAir zdobył również wyróżnienia "Najlepszy nowy silnik" i "Najlepszy silnik ekologiczny".

Linia modeli uaktualniona dzięki włoskiemu stylowi i klasie
Samochód pokazowy Lancia Ypsilon Diamond zainspirował kolekcję 2012. Zastosowanie najwyższej jakości tapicerki i wyrafinowanego wykończenia karoserii, uzyskanego dzięki unikatowej powłoce lakierniczej sprawia, że jest to najbardziej drogocenny diament w kolekcji Lancii.

Samochód zaprezentowany podczas międzynarodowego salonu samochodowego we Frankfurcie w 2011 roku to nie tylko próba stylu, ale autentyczny eksperyment Lancii mający na celu określenie luksusowego wyposażenia ewentualnego modelu produkcyjnego, a ściśle mówiąc wyposażenia, które wchodzi w skład Kolekcji Lancii Ypsilon 2012.

Model w wersji Gold jest wyposażony w wiele nowych elementów, począwszy od powłoki Eco-Chrome, która swoją nazwę zawdzięcza efektowi uzyskanemu przy pomocy specjalnego lakieru, a nie konwencjonalnej powłoki chromowanej.

Powłoka Eco-Chrome została zastosowana na kilku elementach wewnątrz samochodu (na kierownicy, odpowietrznikach i dźwigni zmiany biegów). Nowy odcień beżu wyróżnia część pasażerską, uwydatniając słupki, podsufitkę, uszczelnienie otwieranego dachu, uchwyty klamek, osłony przeciwsłoneczne i tablicę przyrządów.

Dopełnieniem Lancii Ypsilon Gold 2012 są chromowane końcówki rury wydechowej i kilka dodatkowych rodzajów tapicerki, których poprzednie wersje nie posiadały: tapicerka Castiglio w nowym odcieniu beżu wyściełająca środkowe części foteli; czarna tkanina Star na zewnętrznych częściach foteli i najwyższej jakości skóra Vintage w kolorze beżowym na zewnętrznych częściach tablicy rozdzielczej i na panelach drzwiowych.

Te same nowe elementy wchodzą w skład najwyższej klasy wersji Platinum, z wyjątkiem środowych części foteli, tablicy rozdzielczej i paneli, które w całości zostały obite najwyższej jakości skórą w kolorze beżowym, tak samo jak dźwignia hamulca ręcznego, która pokryta jest skórą bez ażurów.

Wersja wyposażenia Black&Red na wszystkich rynkach europejskich
Po debiucie Kolekcji 2012 sprzedaż nowej Lancii Ypsilon w wersji Black&Red została rozszerzona na wszystkie europejskie rynki. Model jest dostępny z silnikami benzynowymi: 1.2 Fire EVO II o mocy 69 KM; 0.9 TwinAir o mocy 85 KM (również ze zrobotyzowaną skrzynią biegów) i diesla 1.3 Multijet II o mocy 95 KM.

Nowy pakiet wyposażenia, oferowany za tę samą cenę co pakiet Gold, został zaprojektowany jako alternatywna propozycja dla młodych klientów, którzy preferują sportowy styl i technologię audio, czego dowodem jest system muzyczny Hi-Fi 360 stopni, 15-calowe aluminiowe felgi i okna z przyciemnianymi szybami privacy.

Nowy model Lancii Ypsilon Black&Red charakteryzuje się czterema wariantami kolorystycznymi nadwozia (całym czerwonym w odcieniu Argilla Red, całym czarnym w odcieniu Vulcano Black, z trójwarstwowym lakierem w odcieniu Fiamma Red i z czerwonym nadwoziem w odcieniu Argilla Red połączonym z czarnym dachem Vulcano Black), a także młodzieżowym i ożywionym wnętrzem, które wyróżnia się elementami w odcieniach czerwieni i czerni.

Sprzedaży Ypsilon Black&Red towarzyszy oryginalna kampania komunikacyjna w różnych mediach BTL.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama