/  /  /  /  / Festiwalowa Lancia
Lancia Delta

Lancia Delta

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Niższa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Festiwalowa Lancia

Lancia|
null
© Lancia
nullnull

Lancia, już czwarty rok z rzędu, jest głównym sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji. Lancia wypożyczy na potrzeby festiwalu flotę złożoną z 50 luksusowych samochodów, które w doskonały sposób demonstrują styl włoskiej elegancji.

30 samochodów z tej grupy to Delta Executive, zaprojektowana specjalnie z myślą o ludziach biznesu oraz klientach z kręgów dyplomatycznych i instytucjonalnych.

Nieprzypadkowo Lancia Delta Executive została wybrana oficjalnym samochodem 9. Światowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla, który odbył się w dniach 11-13 grudnia 2008 w Paryżu.

Korzystali z niego również przedstawiciele międzynarodowych władz w czasie niedawno zakończonego szczytu G8 w mieście L'Aquila we Włoszech.

Podczas Festiwalu Filmowego auta dostarczone przez Lancię posłużą do przewożenia ważnych osobistości i gwiazd kina z weneckiego Lido na czerwony dywan w głównym miejscu wydarzeń.

Po sukcesie pierwszych dwóch edycji powraca Lancia Cafe: ustronne i przyjazne miejsce spotkań znajdujące się na tarasie Hotelu Excelsior w weneckim Lido, gdzie uczestnicy Festiwalu w otoczeniu w wyszukanym i odprężającym stylu mogą spotykać się w czasie aperitif.

Należy zaznaczyć, że ekskluzywna Lancia Cafe powraca z przestronniejszymi, klimatyzowanymi pomieszczeniami, stając się tym samym idealnym miejscem do przeprowadzania wywiadów z reżyserami i aktorami oraz spotkań artystów, producentów i dziennikarzy.

W czasie Festiwalu w Lancia Cafe odbywać się będą spotkania, zorganizowane zarówno przez markę Lancia, jak i przez inne firmy czy instytucje.

Lancia, jako sponsor 66. Międzynarodowego Festiwalu Filmów w Wenecji potwierdza wybór kina jako środka kulturowej ekspresji, idealnego do zidentyfikowania się z klasą i wartościami marki.

"Dzięki doświadczeniom ubiegłych lat, Lancia wciąż podąża śladem kina, ponieważ oznacza to klasę i entuzjazm, tradycję i nowoczesność, elegancję i temperament - potwierdza Olivier François, dyrektor generalny Lancia Automobiles. „To idealne współdziałanie - projekt kreowany przez kino, który łączy siódmą sztukę z naszą marką. Kino stanowi część naszego komunikowania się/naszej ekspresji, nie tylko w wydarzeniach, ale również w reklamie. O tym dobitnie świadczą kampanie reklamowe ostatnich lat oraz znaczące przedsięwzięcie, w których Lancia Delta stała się gwiazdą międzynarodowego kina dzięki swojej rewolucyjnej grze na planie filmu Anioły i Demony".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Lancia Delta