/  /  /  /  / Kia w rankingu 100 Best Global Brands
Kia Sportage

Kia Sportage

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Niższa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Kia w rankingu 100 Best Global Brands

KIA|
null
© KIA
null

Kia Motors po raz pierwszy znalazła się na liście zestawienia 100 największych marek na świecie Best Global Brands, przygotowanego przez prestiżową firmę doradczą Interbrand Zintzmeyer & Lux. Wartość marki Kia szacowana jest na prawie 4,1 mld dolarów. To daje 87. pozycję w zestawieniu.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W ciągu ostatniego roku wartość marki Kia zwiększyła się aż o 50%, co znacząco przewyższa średnie tempo wzrostu atrakcyjności brandów z branży motoryzacyjnej na poziomie 11% rok do roku.

Kia Motors jest obecnie najszybciej rozwijającym się koncernem motoryzacyjnym na świecie, co odzwierciedla nie tylko zwiększenie wartości marki, ale przede wszystkim doskonałe wyniki. W ciągu trzech ostatnich lat rok do roku koncern odnotował dwucyfrowy wzrost sprzedaży: w latach 2008-2011 roczna globalna sprzedaż Kia wzrosła o 81% do prawie 2,5 mln samochodów.

"Awans do rankingu Top 100 Best Global Brands jest najlepszym potwierdzeniem naszego silnego zaangażowania w konsekwentny rozwój marki Kia oraz związanych z nią pozytywnych doświadczeń. To również najlepszy dowód, że pozostając wiernym sobie i wyznawanym od samego początku wartościom, młoda dynamiczna marka, jaką jest Kia, osiągnęła tak wiele - podkreśla Claire Chai, wiceprezes ds. marketingu Kia Motors Corporation.

Zestawienie Best Global Brands 2012 zostało opracowane na podstawie szczegółowej analizy wartości rynkowej i wyników finansowych firmy, atrakcyjności marki w oczach konsumentów oraz jej udziału w generowaniu zysków.

Raport Best Global Brands 2012 znajduje się TUTAJ.

Poza intensywnymi działaniami w zakresie rozwoju produktu Kia prowadzi serię kampanii marketingowych o szerokim zasięgu, które wpływają na wzrost wartości marki. Zaangażowanie w wydarzenia sportowe takie jak Mistrzostwa świata w piłce nożnej FIFA, turniej Australian Open czy Mistrzostwa Europy w piłce nożnej 2012 to tylko niektóre inicjatywy, jakie podejmuje.

Ponadto, do interakcji z klientami koncern aktywnie wykorzystuje nowe kanały komunikacji jak media społecznościowe czy innowacyjne spoty reklamowe Kia Soul z kochającymi muzykę chomikami.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Kia Sportage