/  /  /  /  / Najwyższa ocena dla modelu Kia Soul
Kia Soul

Kia Soul

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Małe
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Najwyższa ocena dla modelu Kia Soul

KIA|
null
© KIA
null

Trzy modele Kia Motors na rynku amerykańskim (Optima, Rio i Soul MY 2013) znalazły się zgodnie z wynikami badań JD Power & Associates Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) Study 2013 na szczycie lub w czołówce swoich segmentów rynkowych.

Drugi już rok z rzędu najwyższy ranking w kategorii kompaktowych pojazdów wielofunkcyjnych (MPV) uzyskała Kia Soul. Kia Optima i Rio natomiast zajęły drugie miejsce w segmencie pojazdów klasy średniej oraz klasy sub-kompaktowej.

Badania JD Power APEAL Study mają na celu określenie stopnia satysfakcji konsumenckiej w poszczególnych segmentach i klasach rynku motoryzacyjnego w USA na podstawie oceny designu, osiągów, komfortu, wyposażenia i ogólnego stylu oferowanych pojazdów.

Wyniki JD Power APEAL Study 2013 oparte są na odpowiedziach ponad 83 000 nabywców i leasingobiorców udzielonych w okresie luty-marzec bieżącego roku po pierwszych 90 dniach eksploatacji pojazdów (Initial Quality).

Pojazdy oceniane były według 77 różnorodnych kryteriów, m.in. ogólnej jakości mechanicznej i osiągów oraz walorów praktyczno-estetycznych.

Wyniki tegorocznych badań JD Power akcentują znaczenie technologii we współcześnie produkowanych samochodach. I to właśnie za sprawą bogatego wyposażenia nie tylko w bazowych, lecz i wyższych wersjach modelowych, Kia Soul zdobyła najwyższą pozycję w segmencie pojazdów MPV klasy kompaktowej.

"Ranking uzyskany przez Kia w JD Power APEAL Study to znakomite świadectwo znaczenia i potencjału naszej oferty modelowej - mówi Michael Sprague, wiceprezes amerykańskiego pionu Kia Motors ds. marketingu i komunikacji.

"Kia stała się liderem w dziedzinie designu, jakości, bezpieczeństwa i przyjaznych użytkownikowi technologii, stąd też dostępność tego rodzaju atrybutów klasy światowej za prawdziwie rozsądną cenę stanowi centralny punkt naszej filozofii markowej. Uzyskane wyróżnienia w APEAL Study są czytelnym sygnałem dla naszych klientów, iż Kia oferuje rzeczywiście właściwy model-mix z odpowiednim wyposażeniem".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama