/  /  /  /  / Stralis Hi-Way w Epo-Trans Logistics
Iveco Daily

Iveco Daily

Zmień
SegmentŚrednie dostawcze / VanŚrednie dostawcze / Podwozie
Emisja CO2--
Żużycie paliwa--
 

Stralis Hi-Way w Epo-Trans Logistics

Iveco Poland|
null
© Iveco Poland
null

Wiosną Iveco Poland rozpoczęła realizację zamówień na najnowszą wersję modelu Stralis Hi-Way. To ciężarówka, która może pochwalić się zdobyciem zaszczytnego tytułu Truck of the Year 2013.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W połowie czerwca do grona klientów Iveco Poland dołączyła firma Epo-Trans Logistics z Tychów, która wybrała trzy ciągniki siodłowe.

"Rozmowy z firmą Epo-Trans Logistics prowadziliśmy od dłuższego czasu. Gdy auta wypadły pozytywnie w ubiegłorocznych testach, można było zacząć rozmawiać o szczegółach. Staraliśmy się skonfigurować pojazdy tak, aby jak najlepiej odpowiadały oczekiwaniom klienta. Dużym atutem jest 3-letnia gwarancja na samochody oraz profesjonalna sieć serwisowa, jaką dysponuje Iveco w całej Europie - tłumaczy Robert Rutkowski, Key Account Manager w Iveco Poland.

Firma Epo-Trans Logistics posiada obecnie około 160 pojazdów, które regularnie kursują na trasach krajowych i międzynarodowych. Nowo zakupione Iveco Stralis Hi-Way ze względu na komfortowe kabiny oraz ekonomiczne jednostki napędowe będą wykorzystywane w transportach międzynarodowych.

Do nowych pojazdów Epo-Trans Logistics dokupiła cztery nowe naczepy kurtynowe.

"Z ciągnikami siodłowymi Iveco po raz pierwszy zetknęliśmy się w 1991 roku. Wówczas były to cztery pojazdy (model TurboStar o mocy 480 KM). Obecnie znowu zdecydowaliśmy się na zakup Iveco, gdyż auta te okazały się bardzo ekonomiczne. Jesteśmy zadowoleni z niskiego zużycia paliwa i zaskoczeni dobrą jakością wykonania nowych modeli. Jeśli okaże się, że Stralis Hi-Way w pełni zaspokoi nasze oczekiwania, z pewnością współpraca z Iveco Poland będzie kontynuowana - mówi Piotr Ozimek, właściciel firmy Epo-Trans Logistics.

Iveco Stralis Hi-Way zadebiutował jesienią ubiegłego roku jako jeden z pierwszych pojazdów przygotowanych do spełnienia normy czystości spalin Euro 6. Jest to obecnie najbardziej komfortowa i nowoczesna ciężarówka marki.

Ze względu na oczekiwania rynku omawiany pojazd jest również oferowany z silnikami spełniającymi normy czystości spalin Euro 5, jak również bardziej rygorystyczną normą EEV.

Stralis jest oferowany programem oszczędzania paliwa Eco Switch z funkcją Eco Fleet.

Pojazdy zakupione przez firmę Epo-Trans Logistics zostały wyposażone w 6-cylindrowe jednostki napędowe Cursor 10 EEV (10 308 cm3) o mocy 460 KM przy 1550-2100 obr./min.

Maksymalny moment obrotowy wynosi 2100 Nm w zakresie 1050-1550 obr./min.

Wtrysk paliwa realizowany jest poprzez pompowtryskiwacze. Swoją wysoką moc silnik uzyskuje dzięki intercoolerowi i turbosprężarce o zmiennej geometrii (VGT). Przeniesienie napędu na tylne koła realizowane jest poprzez przekładnię EuroTronic II (typ 12AS 2330 TD) – 12-biegową (+2 biegi wsteczne) zautomatyzowaną skrzynię biegów.

Komfortowe zawieszenie Stralisa Hi-Way stanowią z przodu i z tyłu pneumatyczne miechy powietrzne. Podnoszenie lub opuszczanie ramy jest możliwe w górnym zakresie do +140 i dolnym -70 mm. Maksymalny nacisk przedniej osi wynosi 7100 kg, zaś tylnej to 13 000 kg.

Zbiornik paliwa wynosi 1160 l, a podgrzewany zbiornik na AdBlue może pomieścić 55 l płynu.

Komfort pracy gwarantuje wysoka kabina Hi-Way, która jest zawieszona na czterech poduszkach powietrznych. Na tylnej ścianie kabiny jest zamontowany rozkładany stolik. Po ustawieniu dolnej leżanki w pozycję dwóch foteli w tylnej części kabiny otrzymujemy wygodne miejsce do wypoczynku.

Standardem jest wymuszony nawiew powietrza z możliwością ustawienia 5 kierunków i 4 prędkości. Nagrzewnica jest połączona z układem chłodzenia silnika. Oprócz tego na wyposażeniu pojazdu jest również elektryczny szyberdach, niezależne ogrzewanie postojowe oraz klimatyzacja.

Na desce rozdzielczej znajduje się duży 7-calowy dotykowy ekran z funkcją DSE (Driving Style Evaluation). Zarządzanie multimediami odbywa się poprzez wybranie odpowiedniej aplikacji na wyświetlaczu.

Pojazd wyposażony jest w diodowe światła do jazdy dziennej.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Iveco Daily