/  /  /  /  / Polska: Co oferuje Isuzu D-Max
Isuzu D-Max

Isuzu D-Max

Zmień
SegmentŚrednie dostawcze / Pick-up
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Polska: Co oferuje Isuzu D-Max

Isuzu Automotive Polska|
null
© Isuzu
nullnullnullnullnullnull

Isuzu D-Max został zaprojektowany tak, aby sprostać przede wszystkim potrzebom profesjonalistów na co dzień wykorzystujących pojazd do ciężkiej pracy na budowie, do przewożenia osób, narzędzi i wszelkich materiałów eksploatowanych niezbędnych w biznesie, choć nie tylko.

Isuzu D-Max został zaprojektowany tak, aby sprostać przede wszystkim potrzebom profesjonalistów na co dzień wykorzystujących pojazd do ciężkiej pracy na budowie, do przewożenia osób, narzędzi i wszelkich materiałów eksploatowanych niezbędnych w biznesie, czy w gospodarstwie rolniczym, jak również tak, aby byli z niego zadowoleni ci, którzy potrzebują samochodu do przemieszczania się w ramach swoich pasji (np. ciągnięcia przyczepy z ulubionym koniem, przewożenia motocykli i quadów, czy ciągnięcia łodzi motorowej).

Korzyści użytkowników:
- trzy wersje kabiny: krótka, przedłużona i podwójna, pozwalające jechać od 2 do 5 osobom;
- dostępne dwie wersje napędu: 2WD, napęd na tył oraz 4WD, napęd na obie osie dla tych wszystkich, którzy przewidują pracę w ciężkim terenie, bądź chcą cieszyć się radością wypraw typu off-road;
- ładowność powyżej 1 tony - można przewieźć na prawdę solidny ładunek (dopuszczalna ładowność 1141-1320 kg); dzięki tej ładowności D-Max zostaje liderem segmentu, podczas gdy dotychczasowy miał ładowność ~800 kg;
- uciąg 3 tony dla aut z napędem 4WD oraz 2,5 tony dla aut z napędem na tylną oś; to wystarczająco wiele, żeby podczepić przyczepę z małym sprzętem (np. mini koparka) lub przewieźć w docelowe miejsce łódź motorową lub przyczepę z koniem;
- całkowicie oddzielona przestrzeń ładunkowa od pasażerskiej, co zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo pasażerów;
- dzięki ramowej konstrukcji i napędzie 4WD model Isuzu D-Max doskonale radzi sobie w trudnym terenie; kąt natarcia wynosi 34,6 st., a kąt zejścia 23,3 st.;
- jednocześnie to najniższe auto w swojej klasie przy zachowaniu dużego prześwitu (19,5 cm dla wersji 2WD oraz 22,5 cm dla 4WD), co znacząco wpływa na prowadzenie samochodu na zakrętach i jazdę przy silnych podmuchach wiatru, dzięki obniżonemu środkowi ciężkości.

Silniki:
Niezależnie od rodzaju aktywności i wyzwań, jakim ma sprostać D-Max, jego moc daje pewność, że wszystko będzie pod kontrolą. Dwa silniki wysokoprężne to prawdziwy pakiet mocy Isuzu. Wyposażone w najnowocześniejszą technologię common rail, są oszczędne i zarazem zdolne sprostać każdemu wyzwaniu, przed jakim stanie ten pickup. Jednocześnie ich budowa (jak i całego D-Max) jest obliczona na długowieczność, czego przykładem może być fakt, że przekładnia łańcuchowa rozrządu wymaga serwisu co 200 000 km. Znane są przykłady z innych rynków, gdzie pojazdy osiągają przebiegi rzędu 700 000 km.

Wysokoprężny silnik o pojemności 3,0 litra, common rail (4JJ1-TC)
Zaawansowana technologia common rail, turbodoładowanie VGS z systemem zmiennej geometrii oraz katalizator oznacza oszczędność paliwa, niską emisję CO2 i niski poziom hałasu przy zachowaniu potężnej mocy. Silnik dysponuje 163 KM i 360Nm w zakresie od 1500 do 3000 obrotów. Płaska krzywa wysokiego momentu obrotowego zapewnia doskonałą dynamikę.

Specjaliści wiedzą, że to właśnie przebieg krzywej momentu obrotowego świadczy o klasie silnika. Kolejny atut to niskie spalanie (od 7,4 litra w cyklu mieszanym – pojedyncza kabina, 8,0 litra – podwójna kabina, 8,1 litra – rozszerzona kabina).

Wysokoprężny silnik o pojemności 2,5 litra, common rail (4JK1-TC)
Ten silnik to wyjątkowa oszczędność paliwa przy niemal nieograniczonej zdolności do ciężkiej pracy. 136 KM i 294Nm w zakresie od 1500 do 3200 obrotów oznacza dużo mocy i wysoki, stały moment obrotowy. Dzięki temu każdą trasę D-Max pokona z łatwością - przy zachowaniu wysokiej dynamiki i najwyższego komfortu. Emisja CO2 (217 g/km - najniższa w tej klasie) czyni D-Max z silnikiem 2.5 nie tylko oszczędnym, ale i zielonym pickupem.

Napęd:
Dostępne są dwie wersje, z napędem na oś tylną: 2WD i 4WD, czyli tzw. 4x4, napęd na obie osie. Napęd 4WD jest wyposażony w system Shift on the fly, umożliwiający zmianę 2WD / 4WD przy prędkości do 100 km/h za pomocą jednego przycisku. Auto posiada reduktor umożliwiający pracę w ciężkim terenie oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (limited slip differential), zapewniający doskonałą przyczepność podczas jazdy po śliskiej nawierzchni.

Skrzynia biegów:
Automatyczna skrzynia biegów w pojazdach z silnikiem 3.0 - jako jedyna marka Isuzu proponuje automatyczną skrzynię biegów w modelu z rozszerzoną kabiną; przycisk trybu wzmocnionego „Power” zapewnia zmianę biegów przy wyższej prędkości obrotowej silnika; przycisk „3rd” umożliwia ruszenie z trzeciego biegu na śliskich i błotnistych nawierzchniach; skrzynia biegów dostosowana do dużych obciążeń.

Bezpieczeństwo:
Poziom bezpieczeństwa, jaki zapewnia Isuzu D-Max, pozwala odprężyć się, zagłębić w fotelu i w pełni oddać doskonałym wrażeniom z jazdy.
- ABS (Anti-lock Braking System) zapobiega blokowaniu się kół podczas hamowania awaryjnego;
- EBD (Electronic Brake-force Distribution - elektroniczny rozdział siły hamowania) dostosowuje proporcję siły hamowania przednich i tylnych kół do rodzaju załadunku, dając poczucie większej kontroli w każdych warunkach jezdnych;
- konstrukcja lamp przednich nowej generacji oparta jest o system PES (Projector Ellipsoid System), który polepsza jasność i widoczność oraz zasięg reflektorów, zapewniając większe bezpieczeństwo i większą pewność prowadzącego pojazd;
- dwie przednie poduszki powietrzne pomagają zmniejszyć obrażenia kierowcy i pasażera na przednim fotelu w przypadku kolizji czołowych, zwłaszcza gdy użyte są razem z 3-punktowymi bezwładnościowymi pasami bezpieczeństwa z napinaczem.

Inne wyposażenie:
- tempomat (utrzymuje stałą prędkość samochodu, aby kierowca nie musiał używać pedału przyspieszenia; to element wyposażenia dodatkowego, który wyraźnie zwiększa komfort podróżowania, wbrew pozorom także na polskich drogach).

Dalsze informacje oraz ceny w linku poniżej.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Isuzu D-Max