/  /  /  / Infiniti G37 udoskonalone
Infiniti

Infiniti

Zmień
Infiniti to luksusowa marka należąca do japońskiego producenta – Nissana, który jednak na rodzimym rynku tej nazwy nie używa, a samochody sprzedawane są pod własnym logo koncernu. Mimo stosunkowo krótkiego czasu obecności na polskim rynku motoryzacyjnym nazwa jest już rozpoznawalna i kojarzona właśnie z segmentem premium.
Dowiedz się więcej o marce
 

Infiniti G37 udoskonalone

Infiniti|
null
© Infiniti
nullnullnull

Sedan Infiniti G37 wchodzi w nową dekadę udoskonalony stylistycznie i jakościowo. Ma bardziej dynamiczny wygląd, zmienione wnętrze, a opcjonalnie najnowocześniejszą technologię informacji i rozrywki.

Prezentowana właśnie europejska wersja 2010 modelu G37 jest tak samo mocna, postawna i dobrze wyposażona jak wcześniej, ale dzięki wprowadzonym udoskonaleniom ma dodatkowe zalety, zrównujące G37 z innymi modelami Infiniti. Udoskonalenia te są odpowiedzią na opinie i potrzeby właścicieli samochodów Infiniti.

Zmiany są subtelne, ale widoczne. Już na pierwszy rzut oka widać nową, bardziej wyrazistą stylistykę przodu samochodu. Nowemu G37 nadano posągowy kształt i charakterystyczny wygląd, który lepiej podkreśla moc 320 KM, drzemiących pod maską. Ta nowa sylwetka wizualnie zbliża sedana do jego sportowego, dwudrzwiowego kuzyna – G37 Coupe.

Zainstalowano nowe przednie lampy zespolone (z systemem doświetlania zakrętów z reflektorami biksenonowymi w standardzie), a dobrze znanym łukom grilla chłodnicy Infiniti nadano nowy, świeży wygląd. Te drobne zmiany dowodzą stopnia dopracowania oryginalnego designu. W zmienionej dolnej części przedniego zderzaka osadzono światła przeciwmgłowe, które poprzednio były częścią przednich lamp zespolonych. Dzięki tak głęboko osadzonym i szeroko rozstawionym światłom przeciwmgłowym sedan G37 2010 zyskał wyrazistsze krawędzie, nadające mu jeszcze bardziej rasowy wygląd.

Reszta nadwozia sedana G37 jest niezmieniona. A jest to dobra wiadomość dla fanów charakterystycznej sylwetki Infiniti, z jego długą maską, odchylonymi do tyłu słupkami A i atletyczną postawą, która w równej mierze emanuje mocą jak i gracją.

Równie subtelne zmiany w kabinie także uwzględniają potrzeby przyszłych właścicieli. Przykładowo, akcenty wnętrza, wykonane z drewna różanego, są teraz wykończone na wysoki połysk, a odcienie skóry są trochę jaśniejsze. Jest też nowa opcja wnętrza, łącząca skórę w nowym kolorze Wheat (pszenicznym) z czarną deską rozdzielczą i czarnymi wykończeniami górnych partii drzwi. Na wyższą jakość G37 wpływa też nowa stylistyka aluminiowych elementów wykończenia, będąca reminiscencją japońskiej kaligrafii oraz przemodelowana konsola centralna, wzorowana na znanej z crossoverów EX i FX. Białe tło wskaźników i wyświetlacza LCD sprawia, że są one bardziej czytelne i współgrają stylistycznie z innymi elementami.

Po raz pierwszy w sedanie G37 jest dostępna multimedialna platforma informacji i rozrywki Infiniti (Connectiviti), która kilka miesięcy temu zadebiutowała w G37 Cabrio. System z wbudowanym twardym dyskiem jest funkcjonalny i przyjazny dla użytkownika. Umożliwia podłączenie różnorodnych urządzeń - od odtwarzaczy MP3 po telefony komórkowe. Connectiviti+ jest systemem nowej generacji. Pojemność jego Music Boxa to 30 GB, natomiast wielofunkcyjny, innowacyjny system nawigacji satelitarnej ma wbudowane obydwa Przewodniki Michelin (Czerwony i Zielony). Dzięki nim kierowca bez problemu trafi do restauracji czy hotelu o odpowiadającym mu standardzie.

Dla modeli 2010 są dostępne trzy nowe kolory lakieru: Smokey Quartz (dymny kwarc), Graphite Shadow (grafitowy cień) i Vibrant Red (żywa czerwień). Wszystkie są oczywiście położone jako samonaprawiające się zewnętrzne powłoki lakiernicze – Scratch-shield. Inny unikalny element dla sedana G37 to kultowy silnik V6 z technologią VVEL oraz opcje podwozia: napęd na tylne koła, napęd na cztery koła i cztery koła skrętne dla wersji S - jeszcze bardziej sportowej.

Ceny i specyfikacje sedana G37 2010 zostaną potwierdzone na początku nowego roku, a jego sprzedaż rozpocznie się na wiosnę.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama