/  /  / Q50
Infiniti Q50

Infiniti Q50

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Średnia
Cena155 091 zł - 265 390 zł (aktualizacja: 2016-07-01)
Emisja CO2114 g/km - 206 g/km
Żużycie paliwa4,3 L/100km - 9,1 L/100km
 
null
© Infiniti
nullnullnullnullnullnullnullnull
Infiniti Q50 to pojazd należący do segmentu D Premium. Może być napędzany 3,5-litrowym silnikiem o mocy 364 KM, działającym w technologii Direct Response Hybrid. Samochód rozpędza się od 0 do 100 km/h w jedyne 5,3 sekundy, emitując przy tym 155 g CO2 na kilometr. Takie osiągi uzyskano dzięki bezpośredniemu przekazaniu mocy silnika elektrycznego do układu napędowego za pomocą innowacyjnego systemu podwójnego sprzęgła.

"Wierzymy, że jest to przyszłość napędów sportowych. Q50 Hybrid oferuje doprawdy inspirujące osiągi i doskonałą efektywność - zapewnia Fintan Knight, wiceprezes Infiniti na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

Ceny Infiniti Q50 Hybrid zaczynają się od 215 000 złotych.

Drugą z wersji w gamie Q50 jest samochód napędzany pierwszym w historii Infiniti silnikiem czterocylindrowym. Ceny Q50 z silnikiem Diesla o pojemności 2,2 l zaczynają się od 144 000 złotych.

Jak zapewnia producent, Q50 2.2 diesel oferuje wszystko to, czego oczekują nabywcy w tej klasie, a więc osiągi (moc 170 KM, moment obrotowy 400 Nm), niski poziom emisji dwutlenku węgla (115 g/km CO2) i bogate wyposażenie.

Infiniti Q50 wyróżnia świeżość i wyrazistość stylistyczna. Jego projektanci zrezygnowali bowiem z opatrzonych już motywów stylistycznych tego segmentu, w którym 90% samochodów pochodzi z Niemiec.

Głównymi elementami stylu Q50 są więc obrazująca moc zwarta sylwetka i kuszące, dynamiczne linie. "Stylistyka Q50 jest impulsywna, nowoczesna i pełna mocy, a także znacznie bliższa kształtom występującym w przyrodzie niż ma to miejsce w innych samochodach tego segmentu - tłumaczy Alfonso Albaisa, dyrektor wzornictwa Infiniti.

Q50 oferuje również charakterystyczne dla Infiniti nowe, spojrzenie na kwestie technologiczne. Połączenie zastosowanego po raz pierwszy w świecie w samochodzie szybko reagującego bezpośredniego sterowania adaptacyjnego z technologią Direct Response Hybrid zaowocowało najbardziej dynamicznym pakietem w tym segmencie.

Q50 będzie dostępny zarówno z napędem na tylne koła, jak i z inteligentnym systemem napędu na cztery koła.

W prace nad układem kierowniczym zaangażował się sam mistrz świata Formuły 1 i dyrektor ds. osiągów Infiniti w jednej osobie, czyli Sebastian Vettel.

Dzięki umieszczeniu bezpośrednio w samochodzie takich aplikacji jak na przykład Facebook, Infiniti Q50 przenosi samochody klasy premium daleko poza emocjonujące wrażenia z jazdy. "Infiniti InTouch, czyli platforma, która oferuje bezpośrednią łączność z Facebookiem czy Twitterem, zapewnia użytkownikom auta swobodny dostęp do mediów społecznościowych, kiedy tylko chcą - podkreśla Fintan Knight.

"W Infiniti Q50 chodziło nam przede wszystkim o uwolnienie od tradycyjnych ograniczeń, od sprawdzonych, ale bardzo dobrze znanych elementów stylistycznych znanych z istniejących samochodów i wprowadzenie świeżości w obszary projektowania, luksusu i technologii. Naszej marce nie zależy na utrzymaniu istniejącego w segmencie status-quo i jesteśmy szczerze przekonani, że także nabywcy żądni są zmian".

W wersji podstawowej Infiniti Q50 2.2 d kosztuje 144 000 złotych i zgodnie z oczekiwaniami jest bogato wyposażony. Standardowe wyposażenie obejmuje system Infiniti InTouch oferujący możliwość dopasowania środowiska cyfrowego do użytkownika z dwoma ekranami dotykowymi; przełącznik trybu jazdy Infiniti; system start-stop; kamerę cofania; system aktywnej redukcji hałasu; aktywną kontrolę śladu ATC (Active Trace Control); klimatyzację dwustrefową; 17-calowe felgi aluminiowe; samonaprawiającą się zewnętrzną powłokę lakierniczą; dzieloną i składaną tylną kanapę; otwór umożliwiający przewóz nart; wielofunkcyjną kierownicę; funkcję sterowania głosem; technologię Bluetooth do komunikacji z telefonami komórkowymi i bezprzewodowy transfer muzyki Bluetooth Audio Streaming.
 

Q50 najczęściej porównywany z

Audi A3
Audi A3
BMW 3
BMW 3
Infiniti QX50
Infiniti QX50
Lexus IS
Lexus IS
Mazda Mazda6
Mazda Mazda6
Mercedes CLA
Mercedes CLA
Volvo S60
Volvo S60
Reklama