/  /  /  / Hyundai skutecznie broni swojej pozycji w Europie
Hyundai

Hyundai

Zmień
Południowokoreańska marka to jedna z najszybciej rozwijających się firm na świecie. W przeciwieństwie do większości czołowych firm motoryzacyjnych Hyundai nie ma blisko 100-letniej historii produkcji samochodów. W związku z tym osiągnięcie obecnej pozycji rynkowej można uznać za duży sukces.
Dowiedz się więcej o marce
 

Hyundai skutecznie broni swojej pozycji w Europie

Hyundai|
null
© Hyundai
null

Nowe dane ACEA dotyczące wolumenu rejestracji nowych samochodów pokazują, że udział w rynku europejskim firmy Hyundai w pierwszym kwartale roku wyniósł 3,5%. Wynik ten oznacza wzrost o 0,1% w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Podczas gdy liczba rejestracji nowych samochodów na europejskim rynku motoryzacyjnym spadła w ciągu trzech miesięcy o 9,7%, poziom rejestracji samochodów marki Hyundai zmniejszył się o 4,7% i wyniósł 109 693 sztuk.

"Trudna sytuacja rynkowa sprawiła, że wyniki sprzedaży w pierwszym kwartale tego roku są niższe od oczekiwanych. Według nas ten trend utrzyma się także w drugim kwartale, ale wierzymy, że drugiej połowie roku klienci będą z większą pewnością i odwagą podejmować decyzje zakupowe - komentuje Allan Rushforth, wiceprezes i dyrektor operacyjny Hyundai Motor Europe.

"Nie ma firmy, która pozostałaby obojętna wobec dzisiejszej sytuacji gospodarczej, dlatego cieszymy się, że w pierwszych trzech miesiącach 2013 roku utrzymaliśmy udział w rynku. Oczywiście przewidujemy możliwość fluktuacji w ciągu roku, ale naszym głównym celem jest zachowanie wyniku na poziomie około 3,5%".

Hyundai zbudował swoją reputację w oparciu o nowoczesny design, zaawansowane technologie oraz zlokalizowanie produkcji samochodów w Europie. Dzięki temu jest w stanie odpowiedzieć na zapotrzebowania klientów oczekujących ciekawych projektów, jakości, niskiego zużycia paliwa oraz innych cech wpływających na ogólną satysfakcję z użytkowanego samochodu.

Jednym z ostatnich modeli opracowanych z myślą o rynkach europejskich jest nowy ix35, zaprezentowany podczas tegorocznych targów w Genewie. W drugiej odsłonie najlepiej sprzedającego się SUV-a Hyundaia ulepszono napęd oraz zwiększono wydajność.

Zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Europie ix35 to najnowszy model wprowadzony na rynek zgodnie ze strategią Hyundaia, zakładającą produkcję samochodów dedykowanych klientom konkretnego regionu.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama