/  /  /  /  / Koreańskie marki zdobywają rynek
Hyundai Veloster

Hyundai Veloster

Zmień
SegmentSportowo Rekreacyjne / Klasa Niższa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Koreańskie marki zdobywają rynek

null
© KIA
null

Taki wniosek nasuwa się po przeanalizowaniu aktualnych danych sprzedażowych marki Hyundai i Kia z rynku niemieckiego. Po pierwszym półroczu firmy zapewniły sobie udział rynkowy na poziomie łącznie około 4,9%.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W pierwszym półroczu zarejestrowano w Niemczech łącznie ponad 52 800 samochodów osobowych marki Hyundai (+17,4%) oraz 27 700 aut z logo Kia (+50%). Dla porównania, cały rynek odnotował w omawianym okresie wzrostu wolumenu o 0,7%.

Udział rynkowy przypadający na Hyundaia wyniósł po pierwszym półroczu 3,2%, wobec 2,8% w analogicznym czasie roku poprzedzającego. Kia osiągnęła natomiast wynik na poziomie 1,7% (1,1%).

Najchętniej kupowanymi przez niemieckich klientów modelami w gamie marki Hyundai i Kia były odpowiednio i30 oraz cee'd.

W samym tylko czerwcu bieżącego roku siostrzane marki Hyundai i Kia miały udział w rynku niemieckim na poziomie łącznie 5,1%.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama