/  /  /  /  / Hyundai zapowiada nowe pozycjonowanie marki
Hyundai Veloster

Hyundai Veloster

Zmień
SegmentSportowo Rekreacyjne / Klasa Niższa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Hyundai zapowiada nowe pozycjonowanie marki

Spółka|
null
© Hyundai
nullnullnullnullnull

Podczas targów motoryzacyjnych w Genewie Hyundai prezentuje europejskiej publiczności trzy modele odzwierciedlające przełom w postrzeganiu marki, wyrażony nowym sloganem New Thinking. New Possibilities.

Mający światową premierę model i40, coupe Veloster i miejski koncept o nazwie Curb są efektem stałego dążenia marki Hyundai do podnoszenia satysfakcji klientów. Firma oferuje im nowe koncepcje, wartości i rozwiązania wpływające na znacznie bardziej emocjonalne podejście do samochodu.

Hyundai nieprzerwanie szuka nowości i innowacyjnych rozwiązań, czego efektem jest slogan New Thinking. New Possibilities. Firma chce oferować jak najszerszej grupie odbiorców, najwyższej klasy rozwiązania zaspokajające codzienne potrzeby, pamiętając jednocześnie o aspekcie artystycznym i kreatywności.

Prezentując model i40, jako zaprojektowany w Niemczech, prawdziwie europejski samochód segmentu D Hyundai, pokazuje, że najwyższa jakość premium nie jest cechą dostępną dla wybranych, ale staje się osiągalna dla większości użytkowników. Odzwierciedleniem tej tendencji w i40 jest chociażby obecność elementów wyposażenia, jakie nie pojawiają się w konkurencyjnych samochodach np. podgrzewane tylne siedzenia, podgrzewana kierownica czy system auto-defog (automatycznego oczyszczania szyby w przypadku jej zaparowania).

Ponadto i40 jest dowodem zaangażowania firmy w rozwój nowoczesnych technologii przyjaznych środowisku: zastosowany w samochodzie silnik Diesla 1,7 l CRDi emituje 113 g / km CO2 co stanowi najlepszy wynik w swojej klasie.

Kolejnym, genewskim debiutem na stoisku marki Hyundai jest model Veloster. To wyróżniające się wyjątkową stylistyką coupe posiada unikalny rozkład drzwi bocznych w konfiguracji 1+2, dzięki czemu zapewnia łatwy dostęp do przestronnego wnętrza bez uszczerbku dla stylu i estetyki formy coupe. Samochód został wyposażony w silnik 1,6 l GDI, z sześciostopniową dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów.
 
Obydwa modele (i40 oraz Veloster) zostały objęte unikalnym programem gwarancyjnym 5-Year Triple Care, na który składa się 5-letnia gwarancja bez limitu kilometrów, 5 lat opieki technicznej pojazdu i 5 lat assistance.

Kolejną europejską premierą jest koncept Curb reprezentujący segment Urban Activity Vehicle (UAV), wyposażony w 1,6 l silnik benzynowy o mocy 175 KM. Samochód został zaprojektowany zgodnie ze stylistką nowego języka projektowania firmy Hyundai Fluidic Sculpture (opływowa rzeźba) dzięki czemu wyróżnia się ultranowoczesnym designem i stanowi jednocześnie pierwszy krok Hyundaia do zastosowania w przyszłości technologii telematycznych Hyundai Blue Link.

Hyundai prezentuje również najnowsze produkty opracowane zgodnie z programem Blue Drive, co pokazuje troskę firmy o środowisko naturalne. Na stoisku pokazany jest także ix35 FCEV pojazd elektryczny trzeciej generacji, którego zasięg na jednym ładowaniu wynosi 650 km.

Firma zaprezentowała także model Sonata HEV będący pierwszym w pełni hybrydowym samochodem opracowanym w całości przez Hyundaia.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama