/  /  /  /  / Mocny koń Masterlease
Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Średnia
Cena130 300 zł - 259 900 zł (aktualizacja: 2016-05-02)
Emisja CO2149 g/km - 184 g/km
Żużycie paliwa5,7 L/100km - 7,0 L/100km
 

Mocny koń Masterlease

Masterlease|
null
null

Przez ponad dwa lata przeszło 1 800 sfinansowanych samochodów. Średnia roczna dynamika sprzedaży na poziomie blisko 40%. W taki sposób rozwija się sprzedaż samochodów marki Hyundai w ramach programu Hyundai Fleet Lease.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Operatorem programu jest Masterlease, lider usług car fleet management posiadający blisko 14-proc. udział w rynku. Oferta programu obejmuje pełne finansowanie samochodów marki Hyundai wraz z ich kompleksową obsługą techniczną oraz opieką serwisową wyspecjalizowanego Centrum Technicznego Masterlease.

Program został uruchomiony przez Masterlease pod koniec roku 2010.

"Od czasu podpisania umowy z Hyundai Motor Poland do końca marca 2013 w ramach programu sfinansowaliśmy 1 825 samochodów. Dynamika sprzedaży roku 2011 do 2012 sięgnęła blisko 40%. Jest to najdynamiczniej rozwijający się program typu private label w naszym portfelu - podkreśla Witold Potocki, dyrektor ds. rozwoju Masterlease.

Hyundai to jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek na rynku. W minionym roku Hyundai Motor Poland zarejestrował w Polsce ponad 15 000 samochodów osobowych. Taki wynik oznacza wzrost w stosunku do roku poprzedniego o ponad 8% i daje importerowi szóstą lokatę wśród najpopularniejszych marek w roku 2012.

Tymczasem Masterlease w tym samym okresie sfinansowała blisko 6 500 samochodów, utrzymując na koniec roku po raz siódmy z rzędu pozycję lidera branży car fleet management.

Jednocześnie Masterlease pozostaje niekwestionowanym numerem jeden wśród firm finansujących markę Hyundai w leasingu.

Sukces programu to naturalny efekt połączenia sił obu partnerów. Doświadczenie i zaplecze kapitałowe Masterlease, jednej z najlepiej dokapitalizowanych spółek CFM w Europie Środkowo-Wschodniej oraz zaufanie, jakim klienci obdarzają markę Hyundai, przekłada się na dynamiczną sprzedaż i wzrost popularności marki Hyundai jako marki wolumenowej wśród klientów flotowych.

Równolegle w ramach strategii współpracy obu partnerów, Masterlease wymieniła flotę własnych samochodów firmowych, przekazując w ręce przedstawicieli departamentu handlowego blisko 100 modeli Hyundai (głównie egzemplarze i40 oraz i30).

"Ten ruch potwierdza to, że nie tylko rekomendujemy partnera naszym klientom, ale i sami korzystamy z jego oferty, która doskonale wpisuje się w wewnętrzne potrzeby flotowe firmy - dodaje Potocki.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama