/  /  /  /  / Zmodernizowany Hyundai i20 na start
Hyundai i20

Hyundai i20

Zmień
Segment
Emisja CO2
Żużycie paliwa
 

Zmodernizowany Hyundai i20 na start

Hyundai|
null
© Hyundai
nullnullnullnullnullnullnull

Nowy model Hyundai i20 najłatwiej jest poznać na zmienionym wyglądzie maski, której atrapa chłodnicy i klosze reflektorów zasuwają skojarzenia z większym Hyundaiem i30. W porównaniu z poprzednikiem samochód jest też troszkę dłuższy.

Konstruktorzy marki Hyundai dużo uwagi poświęcili zmianom w gamie silnikowej i20, która obejmuje dwie jednostki wysokoprężne oraz dwie benzynowe o wachlarzu mocy od 75 do 100 KM.

Na uwagę zasługuje przede wszystkim trzycylindrowy diesel o pojemności 1,1 litra, który rozwija moc 75 KM oraz maksymalny moment obrotowy 180Nm. W połączeniu z systemem ISG średnia emisja CO2 dla omawianej wersji wynosi według wyliczeń producenta zaledwie 84 g/km. To jeden z najlepszych wyników w omawianym segmencie rynku.

Na potrzeby rynku europejskiego dostawy modelu Hyundai i20 będą realizowane z zakładów Hyundai Motor w Turcji oraz w Indiach.

Istotnym elementem oferty marki Hyundai jest program gwarancyjny 5-Year Triple Care, który obejmuje 5-letnią gwarancję bez limitu kilometrów, 5 lat opieki technicznej pojazdu oraz 5 lat assistance.

Nowy Hyundai i30 kombi nadjedzie w lipcu

Przypomnijmy, że bieżący rok jest bardzo ważny z punktu widzenia dalszej ekspansji marki Hyundai na rynku europejskim. Po premierze modelu i30 nowej generacji hatchback w "blokach startowych" czeka już wersja kombi, której produkcja rusza w połowie czerwca, a pod koniec roku doczekamy się jeszcze debiutu sportowej wersji 3-drzwiowej hatchback.

Na liście tegorocznych premier w Europie jest też Hyundai Veloster Turbo and oraz zupełnie nowy Santa Fe.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama