/  /  /  /  / Polska: Hyundai i20 zdobywcą Złotego Lauru 2009
Hyundai i20

Hyundai i20

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Małe
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Polska: Hyundai i20 zdobywcą Złotego Lauru 2009

Hyundai Motor Poland|
null
© Hyundai
null

Hyundai i20 zdobył nagrodę ‘Złoty Laur 2009’ w konkursie „Laur Konsumenta i Klienta”, organizowanym przez dodatek do dziennika Rzeczpospolita - Rzecz o Biznesie.

Miejski samochód Hyundaia zwyciężył w kategorii samochody segmentu B potwierdzając, iż jest autem godnym zaufania i docenionym także na polskim rynku.

Zwycięzcy plebiscytu wyłaniani są w oparciu o badania popularności produktów przeprowadzane wśród klientów w całej Polsce, w których zbierane są podstawowe opinie na temat marki.

"Laur Konsumenta i Klienta" to największy program konsumencki w kraju (ogólnopolski sondaż, dzięki któremu wyłaniane są te produkty/usługi, które według klientów są aktualnymi liderami popularności na rynku).

Model i20 trafił do sprzedaży w marcu tego roku jako kolejny samochód z rodziny ‘i’ (obok kompaktowego i30 oraz mikrovana i10).

Zaprojektowany przez europejskich projektantów i20 to samochód z pomysłem; charakteryzuje go uniwersalna stylistyka, eleganckie wnętrze, dynamika jazdy oraz wysoki poziom bezpieczeństwa (m.in. sześć poduszek powietrznych oraz system ABS i EBD w standardzie), potwierdzony najwyższą notą 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP.

Wysoki komfort i funkcjonalność zapewniają m.in. klimatyzacja, zestaw stereo z odtwarzaczem CD/MP3 i zintegrowanym wyświetlaczem, elektryczne sterowanie szyb i lusterek, regulowana wysokość fotela kierowcy, pojemny bagażnik.

Nie jest to pierwszy dowód uznania klientów dla marki Hyundai. Również popularny model i30 zdobył najwyższe miejsce w kategorii ‘Samochody Segmentu C’ w ubiegłorocznej edycji konkursu.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama