/  /  /  / Hyundai skutecznie broni swojej pozycji w Europie
Hyundai

Hyundai

Zmień
Południowokoreańska marka to jedna z najszybciej rozwijających się firm na świecie. W przeciwieństwie do większości czołowych firm motoryzacyjnych Hyundai nie ma blisko 100-letniej historii produkcji samochodów. W związku z tym osiągnięcie obecnej pozycji rynkowej można uznać za duży sukces.
Dowiedz się więcej o marce
 

Hyundai skutecznie broni swojej pozycji w Europie

Hyundai|
null
© Hyundai
null

Nowe dane ACEA dotyczące wolumenu rejestracji nowych samochodów pokazują, że udział w rynku europejskim firmy Hyundai w pierwszym kwartale roku wyniósł 3,5%. Wynik ten oznacza wzrost o 0,1% w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Podczas gdy liczba rejestracji nowych samochodów na europejskim rynku motoryzacyjnym spadła w ciągu trzech miesięcy o 9,7%, poziom rejestracji samochodów marki Hyundai zmniejszył się o 4,7% i wyniósł 109 693 sztuk.

"Trudna sytuacja rynkowa sprawiła, że wyniki sprzedaży w pierwszym kwartale tego roku są niższe od oczekiwanych. Według nas ten trend utrzyma się także w drugim kwartale, ale wierzymy, że drugiej połowie roku klienci będą z większą pewnością i odwagą podejmować decyzje zakupowe - komentuje Allan Rushforth, wiceprezes i dyrektor operacyjny Hyundai Motor Europe.

"Nie ma firmy, która pozostałaby obojętna wobec dzisiejszej sytuacji gospodarczej, dlatego cieszymy się, że w pierwszych trzech miesiącach 2013 roku utrzymaliśmy udział w rynku. Oczywiście przewidujemy możliwość fluktuacji w ciągu roku, ale naszym głównym celem jest zachowanie wyniku na poziomie około 3,5%".

Hyundai zbudował swoją reputację w oparciu o nowoczesny design, zaawansowane technologie oraz zlokalizowanie produkcji samochodów w Europie. Dzięki temu jest w stanie odpowiedzieć na zapotrzebowania klientów oczekujących ciekawych projektów, jakości, niskiego zużycia paliwa oraz innych cech wpływających na ogólną satysfakcję z użytkowanego samochodu.

Jednym z ostatnich modeli opracowanych z myślą o rynkach europejskich jest nowy ix35, zaprezentowany podczas tegorocznych targów w Genewie. W drugiej odsłonie najlepiej sprzedającego się SUV-a Hyundaia ulepszono napęd oraz zwiększono wydajność.

Zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Europie ix35 to najnowszy model wprowadzony na rynek zgodnie ze strategią Hyundaia, zakładającą produkcję samochodów dedykowanych klientom konkretnego regionu.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama