/  /  /  /  / Nowa kampania reklamowa Hondy CR-V 1.6 diesel
Honda CR-V

Honda CR-V

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Niższa Średnia
Cena95 400 zł - 162 000 zł (aktualizacja: 2016-03-25)
Emisja CO2119 g/km - 175 g/km
Żużycie paliwa4,5 L/100km - 7,5 L/100km
 

Nowa kampania reklamowa Hondy CR-V 1.6 diesel

Honda|
null
© Honda
nullnull

Honda rozpoczęła nową kampanię reklamową towarzyszącą wprowadzeniu do sprzedaży modelu Honda CR-V z silnikiem wysokoprężnym i-DTEC o pojemności 1,6 litra.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Honda CR-V 1.6 i-DTEC jest oferowana z napędem na dwa koła oraz z manualną skrzynią biegów, a jedną z zalet tego modelu jest niespotykane połączenie osiągów z dobrymi parametrami ekologicznymi (119 gramów CO2 na kilometr) i niskim zużyciem paliwa.

Nowa kampania reklamowa ma na celu przełamanie stereotypów na temat SUV-ów poprzez uwypuklenie funkcjonalności modelu CR-V 1.6 i-DTEC.

W kampanii będzie wykorzystywane hasło "An impossible, made possible" ('niemożliwe stało się możliwym'), przy czym spot reklamowy ukazuje Hondę CR-V 1.6 i-DTEC przejeżdżającą przez serię optycznych iluzji, z których każda wydaje się być przeszkodą niemożliwą do pokonania.

Następnie wszystkie iluzje zostają rozwiane, tworząc połączenie pomiędzy trikiem filmowym i pozornie niemożliwymi do osiągnięcia właściwościami modelu CR-V 1.6 i-DTEC.

Honda CR-V 1.6 i-DTEC – Mniejszy nie znaczy gorszy

Martin Moll, dyrektor europejskiego marketingu firmy Honda Motor Europe, powiedział: "Jesteśmy bardzo dumni z naszej kampanii. W modelu CR-V zawsze dążyliśmy do łączenia najlepszych cech auta osobowego i SUV-a. W przypadku wersji 1.6 i-DTEC osiągnęliśmy idealną równowagę pomiędzy wydajnością samochodu osobowego a funkcjonalnością i bezpieczeństwem SUV-a, oferując jednocześnie doskonałe osiągi".

"Najnowsza kampania celebruje ducha innowacji marki Honda, który pozwala tworzyć rewolucyjne projekty przy zastosowaniu przemyślanych rozwiązań technicznych".

Spot reklamowy stworzony przez Mcgarrybowen London i wyreżyserowany przez Chrisa Palmera z Gorgeous jest częścią w pełni zintegrowanej kampanii. To już druga kampania prowadzona przez tę agencję dla Hondy od momentu rozpoczęcia współpracy w lipcu ubiegłego roku.

Paul Jordan, dyrektor kreatywny z Mcgarrybowen London powiedział: "Honda CR-V 1.6 i-DTEC obala wiele stereotypów dotyczących SUV-ów, więc chcieliśmy stworzyć spot, w którym na pierwszy rzut oka nie wszystko jest tym, czym wydaje się być".

Nowa Honda CR-V 1.6 i-DTEC bazuje na sukcesie modelu czwartej generacji, który pojawił się w sprzedaży jesienią 2012 roku. Nowy silnik 1.6 i-DTEC z serii Earth Dreams Technology został zaprojektowany specjalnie na potrzeby rynku europejskiego.

Nowa wersja Hondy CR-V produkowana jest z w brytyjskiej fabryce Hondy w Swindon (HUM), gdzie powstaje także Honda Civic 1.6 i-DTEC, która zadebiutowała w styczniu.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Honda CR-V