/  /  /  /  / Nadchodzi Honda Civic Tourer
Honda Civic

Honda Civic

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Niższa Średnia
Cena58 400 zł - 146 800 zł (aktualizacja: 2016-06-22)
Emisja CO294 g/km - 170 g/km
Żużycie paliwa3,6 L/100km - 7,3 L/100km
 

Nadchodzi Honda Civic Tourer

null
© Honda
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Honda Civic Tourer 2014 to odważnie zaprojektowane kombi, które obok sportowej stylistyki nadwozia i dostępności zaawansowanych technologii oferuje też przestrzeń bagażową wynoszącą maksymalnie do 1668 litrów.

Dysponujący rozstawem osi 2595 mm, czyli tyle samo co odmiana hatchback, ale przy zwiększonym zwisie tylnym, nowy Civic Tourer to samochód zaprojektowany z myślą o klientach z Europy i oferujący wiodącą w klasie przestrzeń bagażową, zaawansowane rozwiązania techniczne i eleganckie wzornictwo. Oto krótkie zestawienie wymiarów omawianej wersji kombi oraz Civica hatchback:
HONDA CIVIC TOURER:
- długość nadwozia: 4535 mm
- szerokość nadwozia: 1770 mm
- wysokość nadwozia: 1480 mm
- bagażnik:
624 litry (do wysokości rolety bagażnika; tylne siedzenia w normalnej pozycji)
1668 litrów (złożone tylne siedzenia; załadunek do poziomu dachu)
- wysokość progu bagażnika: 565 mm

HONDA CIVIC 5D:
- długość nadwozia: 4300 mm
- szerokość nadwozia: 1770 mm
- wysokość nadwozia: 1470 mm
- bagażnik:
477 litrów (do wysokości rolety bagażnika; tylne siedzenia w normalnej pozycji)
1378 litrów (złożone tylne siedzenia; załadunek do poziomu dachu)
- wysokość progu bagażnika: 702 mm



W gamie jednostek napędowych do Civica Tourer obok benzynowego 1.8 i-VTEC, dostępnego z przekładnią manualną lub automatyczną, pojawi się również nowy silnik wysokoprężny 1.6 i-DTEC z serii Earth Dreams Technology, sprzężony z przekładnią manualną. Jak podkreśla producent, motor 1.6 i-DTEC to najlżejszy silnik w klasie, generujący 300 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 2000 obr/min i emitujący w modelu Civic Tourer zaledwie 99 gramów CO2 na kilometr.

Nowości rynkowe 2014

Civic Tourer napędzany 120-konnym dieslem 1.6 rozpędza się od 0 do 100 km w czasie nieco ponad 10 sekund, a prędkość maksymalna wynosi 195 km/h. Z danych producenta wynika, że w cyklu mieszanym auto spala średnio około 3,8 l/100 km.

Co równie ciekawe, Civic Tourer został wyposażony w system tylnych amortyzatorów adaptacyjnych, zastosowany przez markę Honda w seryjnie produkowanym samochodzie po raz pierwszy. System udostępnia trzy poziomy działania (komfortowy, normalny i dynamiczny), opracowane w celu poprawy stabilności i komfortu jazdy w przy różnych obciążeniach samochodu i w najróżniejszych warunkach drogowych.

Dzięki układowi amortyzatorów adaptacyjnych Civic Tourer może być komfortowym samochodem w czasie jazdy po autostradzie, by po chwili zmienić się w precyzyjny, sztywno zestrojony samochód zdolny do dynamicznej jazdy po krętych drogach.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama