/  /  /  / Błyszczący przedmiot pożądania skompletowany!
Ford

Ford

Zmień
Ford to jeden z największych i najbardziej znanych koncernów na całym świecie. Mająca swoja siedzibę w Dearborn, na przedmieściach Detroit w stanie Michigan w USA, firma w swoim profilu działalności oprócz samochodów ma również oddziały zajmujące się maszynami rolniczymi, czy też sprzętem informatycznym.
Dowiedz się więcej o marce
 

Błyszczący przedmiot pożądania skompletowany!

Grupa PGD|
null
null

Wszystkie cztery należące do Grupy PGD dealerstwa Forda (Euro Car i Partner z Krakowa, Multexim z Katowic oraz OMC Motors w Warszawie) zostały uhonorowane najważniejszym wyróżnieniem w sieci Forda, Chairman's Award za rok 2012.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Prestiżowa nagroda prezesa Ford of Europe jest przyznawana na podstawie szczegółowych całorocznych badań przeprowadzanych wśród klientów salonów i serwisów Forda w ramach programu "Punkt widzenia klienta" (PWK).

Wszystkie fordowskie dealerstwa Grupy PGD zdobywały już prestiżowe wyróżnienia w poprzednich latach; zdarzyło się, że w jednym roku wśród nagrodzonych były trzy, ale uhonorowanie wszystkich w jednym roku to wydarzenie bez precedensu.

Zdaniem Grzegorza Hankusa, prezesa Grupy PGD, rozbudowany i mający bogatą tradycję program PWK często jest uznawany w branży za wzorzec oceny satysfakcji klientów w salonach i serwisach samochodowych.

"Dlatego spełnianie jego wysokich standardów zawsze jest dla nas powodem do dumy i zawsze będzie wyznacznikiem jakości obsługi w dealerstwach Grupy PGD oraz priorytetem działań naszych pracowników. Mimo, iż wewnętrzne audyty potwierdzają najwyższy poziom obsługi, to ich pozytywna weryfikacja przez klientów, zwieńczona okazałymi błyszczącymi statuetkami, jest oczywistym powodem do ogromnej radości - komentuje Grzegorz Hankus i zaraz dodaje: "Jak w latach poprzednich, także i teraz nie spoczniemy na laurach".

Ford of Europe prowadzi badania satysfakcji klienta i związany z tym konkurs we wszystkich krajach, w których ma sieć sprzedaży. Ankiety opracowuje londyńska firma badawcza, dzięki czemu wyniki dealerów z różnych krajów są porównywalne.

W konkursie oceniana jest praca salonu sprzedaży oraz serwisu. W obydwu działach punktowane jest spełnienie kilku kryteriów, z których najważniejszym jest osiągnięcie najwyższego poziomu satysfakcji klienta.

W szczegółowych kwestionariuszach oceniane są nie tylko znajomość przez sprzedawcę produktów i usług czy objaśnienie planów finansowania, ale nawet odczucia klienta.

Pracownicy serwisu oceniani są m.in. za jakość i wartość wykonanych usług w stosunku do ich ceny oraz jakość przeprowadzonych prac.

Z uwagi na swój charakter, tradycję oraz szczegółowy zakres pytań ankietowych nagroda cieszy się wśród dealerów ogromnym prestiżem.  
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane

Najnowsze wiadomości - Ford

Reklama