/  /  /  /  / Ford S-Max i Galaxy po zmianach
Ford Galaxy

Ford Galaxy

Zmień
SegmentVany / Klasa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Ford S-Max i Galaxy po zmianach

Ford|
null
© Ford
nullnullnullnullnullnullnullnullnull

Podczas wystawy Brussels Motor Show 2010 szerokiej publiczności zaprezentują się modele Ford S-Max i Galaxy poddane zmianom modernizacyjnym. Modyfikacje obejmują m.in. dostępność bardziej ekologicznych wersji silnikowych oraz jeszcze lepszych rozwiązań w dziedzinie komfortu i bezpieczeństwa podróżujących.

Autor: Rafał Żaglewski

Podczas wystawy branżowej Brussels Motor Show 2010 (13-24 stycznia) oczom szerokiej publiczności zaprezentują się modele Ford S-Max i Galaxy poddane zmianom modernizacyjnym.

Ważna informacja jest taka, że Ford S-Max i Galaxy jako pierwsze modele marki otrzymają zupełnie nowy silnik benzynowy serii EcoBoost o pojemności 2,0 litra. Jednostka rozwija moc 200 KM przy 5500 o/m, natomiast moment obrotowy rośnie do maksymalnie 300Nm w przedziale od 1750 do 4500 o/m.

Motor seryjnie występuje z przekładnią dwusprzęgłową, pozwalając kierowcy rozpędzić S-Max od 0 do 100 km/h w czasie 8,5 sekund, natomiast prędkość maksymalna wynosi 221 km/h.

Według danych producenta, średnie zużycie paliwa w omawianej wersji silnikowej S-Max wynosi 8,1 litra na 100 km. Dla porównania, poprzednia wersja (2.3 benzyna 161 KM) potrzebuje o 1,6 litra więcej.

Dostępny w gamie Forda S-Max i Galaxy silnik wysokoprężny 2.0 TDCi spełnia teraz normę czystości spalin Euro V. Klienci mogą zamawiać tą jednostkę w wersji 115 i 140 KM, a także po raz pierwszy jako 163 KM. Średnie zużycie paliwa to 5,7 l/100 km.

Ciekawe rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo w nowych modelach marki Ford to system pomagający wyeliminować zjawisko martwego pola (BLIS) oraz tempomat z ogranicznikiem prędkości (ASLD).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama