/  /  /  /  / Z technologią za pan brat
Ford C-Max

Ford C-Max

Zmień
SegmentVany / Klasa Niższa Średnia
Cena68 700 zł - 117 500 zł (aktualizacja: 2016-09-19)
Emisja CO299 g/km - 159 g/km
Żużycie paliwa3,8 L/100km - 6,8 L/100km
 

Z technologią za pan brat

Ford|
null
© Ford
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Ponad 32% nabywców Forda C-Max oraz 20% nabywców nowego Focusa w Europie korzysta z systemu wspomagającego parkowanie. Co ciekawe, 20% właścicieli Focusa wyposażyło swój samochód w system zapobiegania kolizjom przy małych prędkościach.

Nabywcy modeli Focus i C-Max coraz częściej decydują się na wyposażenie swoich samochodów w zaawansowane technologie opracowane przez Forda, które pozwalają zmniejszyć stres związany z prowadzeniem pojazdu.

W bieżącym roku z taśmy produkcyjnej zjechało ponad 170 000 egzemplarzy nowego Forda Focus, z czego 20% zostało doposażonych w system zapobiegania kolizjom przy małych prędkościach oraz system wspomagający parkowanie. Ten ostatni element poprawiający komfort jazdy przekonał do siebie również nabywców nowego C-Max. Spośród 66 000 sztuk tego modelu wyprodukowanych od końca 2010 roku, aż w 32,7% z nich znalazł się układ, który w sposób automatyczny naprowadza samochód na miejsce parkowania wzdłuż krawężnika.

Najnowsze technologie Forda (m.in. z sygnalizacją pojawienia się innego pojazdu w martwym polu widzenia kierowcy, ogranicznikiem prędkości, systemem kontroli pasa ruchu, systemem utrzymywania pojazdu na pasie ruchu, automatycznym przełącznikiem świateł drogowych oraz systemem rozpoznawania znaków drogowych) demonstrują potencjał producenta, jako dostawcy najbardziej zaawansowanych funkcji wspomagających pracę kierowcy.

Potwierdzeniem doskonałej kondycji technologicznej Forda są dwie nagrody Euro NCAP Advanced przyznane nowemu Focusowi. Samochód został doceniony za system zapobiegania kolizjom przy małych prędkościach, który monitoruje drogę przed pojazdem i automatycznie go wyhamowuje w razie niebezpieczeństwa kolizji oraz za system utrzymywania pojazdu na pasie ruchu, który korzysta z kamery umieszczonej z przodu pojazdu, aby wykryć opuszczenie pasa ruchu oraz ostrzec kierowcę poprzez delikatne zawrócenie samochodu na środek pasa.

„Staramy się, aby systemy bezpieczeństwa opracowywane przez Forda były odpowiedzią na rzeczywiste oczekiwania klientów - wyjaśnia Helmut Reder, naczelny inżynier programu Ford Focus. „Gorące przyjęcie, z jakim spotkały się oferowane przez nas technologie potwierdza ich przydatność w codziennej eksploatacji.”

Czekamy na Wasze opinie w komentarzach i na forum dyskusyjnym.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama