/  /  /  / Pierwsza prezentacja nowego logo Fiata i Expo Mediolan 2015
Fiat

Fiat

Zmień
Fiat to największy producent samochodów we Włoszech, a także jeden z sześciu największych na świecie. Mająca swoją siedzibę w Turynie firma jest właścicielem wielu innych marek, w tym Alfy Romeo i Abarth, czy też Ferrari. Znana jest jednak przede wszystkim za sprawą swoich niewielkich, popularnych samochodów osobowych oraz samochodów dostawczych.
Dowiedz się więcej o marce
 

Pierwsza prezentacja nowego logo Fiata i Expo Mediolan 2015

FIAT|
null
null

Przy okazji meczu piłkarskiego Włochy-Bułgaria, zaplanowanego na 6 września w Palermo, zadebiutuje logo łączące markę Fiat z Expo Mediolan 2015. Na stadionie zostaną zainstalowane lampy LED-owe, które po raz pierwszy pokażą nowy symbol graficzny Fiat-Expo.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Nowe logo będzie znajdować się też na samochodach, które Grupa Fiat-Chrysler udostępni na Expo Mediolan 2015. Auta te służyć będą zarówno do poruszania się po obszarze, na którym odbywać się będzie cała impreza, jak i do przewożenia licznych zaproszonych delegacji, którzy przybędą z różnych zakątków świata.

Modelem wykorzystywanym w pierwszej kolejności będzie Fiat 500L, jak i inne samochody, których wprowadzenie na rynek jest przewidziane przed rozpoczęciem Expo.

Współpraca przewiduje również bezpośredni wkład finansowy oraz inwestycję w komunikację z wykorzystaniem logo Expo we wszystkich komunikatach prasowych marek FGA (Fiat Group Automobiles).

Ponadto, grupa skorzysta z idealnej lokalizacji, jaką jest Mediolan i Expo, do zorganizowania imprez towarzyszących wprowadzeniu na rynek niektórych nowych modeli.

Reprezentowany przez markę New Holland Agriculture, działający w branży maszyn rolniczych, Fiat Industrial będzie miał natomiast swój pawilon o powierzchni 1600 m2, zaprojektowany i zrealizowany zgodnie z najnowszymi kanonami ekologicznej architektury i zasadami oszczędzania energii.

Zgodnie z tematem wystawy "Utrzymać planetę, energię do życia" i strategią Clean Energy Leader, New Holland Agriculture przedstawi zaproszonym gościom swój pomysł na współczesne i przyszłościowe gospodarstwo rolnicze.

Układ o współpracy dla Fiata Industrial przewiduje również możliwe zaangażowanie marki Iveco (na późniejszym etapie). Brand ten udostępniał już swoje dwa samochody podczas imprezy Ready to Cloud, wystawy odbywającej się w ramach Expovisions, projektu pod patronatem Expo 2015 i Telecom Italia, która odbyła się w Mediolanie podczas Tygodnia Designu.

Mecz w Palermo jest więc idealną okazją do pokazania zobowiązań podjętych przez Grupę Fiat zarówno w stosunku do Expo w Mediolanie w 2015 roku, jak i narodowej drużyny Azzurri - dwóch konkretnych i silnych drużyn, które symbolizują to co najlepsze w kraju na Półwyspie Apenińskim. Obok nich plasuje się Fiat Group Automobiles, wielki koncern, który od ponad wieku towarzyszy przemianom społecznym, przemysłowym i kulturowym Włoch, wnosząc nie tylko nowinki technologiczne, ale również prawdziwy, włoski styl.

Związek pomiędzy Fiatem a drużyną narodową Włoch w piłce nożnej rozpoczął się już w 2000 roku, kiedy to w charakterze partnera technicznego Grupa Fiat zaczęła wspierać drużynę Azzurri w ich drodze do mistrzostw świata w Japonii i Korei (2002), a później w Południowej Afryce (2010) i w ostatnich dwóch mistrzostwach Europy: w Austrii i Szwajcarii (2008) oraz w Polsce i Ukrainie (2012).

Od dzisiaj do 2014 roku Fiat Group Automobiles będzie odgrywał prestiżową rolę głównego sponsora reprezentacji piłkarskiej, towarzysząc drużynie Azzurri na mistrzostwach świata w 2014 roku w Brazylii (ważny kraj dla Grupy Fiat).

Wreszcie, porozumienie pozwala Fiatowi posługiwać się tytułem oficjalnego samochodu narodowej drużyny piłkarskiej: od 2011 roku flota samochodów Fiat towarzyszy włoskiemu zespołowi podczas rozgrywek oficjalnych, towarzyskich i zgrupowań.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama