/  /  /  /  / Polska: Noc Cudów 2009 czyli rekord pobity
Fiat Sedici

Fiat Sedici

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Małe
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Polska: Noc Cudów 2009 czyli rekord pobity

Fiat Auto Poland|

To były wyjątkowe 24 godziny w salonach Fiata. W dniach 19-20 czerwca Fiat przeprowadził w całej Polsce śmiałą akcję promocyjną nazwaną na cześć Nocy Świętojańskiej „Noc Cudów w salonach Fiata".

To były wyjątkowe 24 godziny w salonach Fiata. W dniach 19-20 czerwca Fiat przeprowadził w całej Polsce śmiałą akcję promocyjną nazwaną na cześć Nocy Świętojańskiej „Noc Cudów w salonach Fiata". Tylko w tych dniach salony Fiata były czynne całą dobę i tylko wtedy dostępna była wyjątkowa oferta na zakup nowych fiatów.

Analogiczna akcja promocyjna została przeprowadzona rok wcześniej i zakończyła się ogromnym sukcesem handlowym (sprzedano wtedy 1 115 nowych fiatów). Tegoroczne oczekiwania były zatem nie mniejsze, szczególnie, że tylko na te wyjątkowe 24 godziny Fiat Auto Poland przygotował fantastyczną ofertę kredytową na zakup nowego samochodu, kredyt 0% przez 6 lat bez wpłaty własnej.

Kiedy w poniedziałek rano do dyrekcji Fiata wpłynęły raporty sprzedażowe z całego kraju, osiągnięty wynik przerósł oczekiwania wszystkich: 1 216. Ta liczba określiła wielkość sprzedaży Fiata podczas tegorocznej Nocy Cudów. Wynik fantastyczny, szczególnie porównując go do wyniku zeszłorocznego, kiedy to sprzedano o 101 samochodów mniej. Należy pamiętać, że w 2008 roku sytuacja ekonomiczna oraz nastroje konsumenckie były zgoła odmienne do tegorocznych.

Pierwsza trójka sprzedaży podczas Nocy Cudów to:
1. Fiat Grande Punto: 323 sztuk
2. Fiat Panda: 295 sztuk
3. Fiat Bravo: 293 sztuk

Kolejne na liście znalazły się modele Linea (94 sztuk) oraz Sedici (74 sztuk).

Warto podkreślić, że z ponad 1,2 tys. klientów, którzy kupili nowe fiaty podczas Nocy Cudów, ponad 800 zdecydowało się na zakup korzystając z promocyjnego kredytu 6 lat 0% bez wpłaty własnej. Ta oferta finansowa przygotowana tylko na czas trwania Nocy Cudów okazała się przysłowiowym „strzałem w dziesiątkę" i udowodniła, że nawet w dobie spowolnienia gospodarki, dobrze „skrojona" oferta, przygotowana pod konkretne potrzeby konsumenckie trafia w gusta szerokiego grona klientów.

Tak komentuje ostatnią Noc Cudów Wojciech Masalski, Dyrektor Handlowy Fiat Auto Poland, pomysłodawca akcji:
„To fantastyczny wynik, pobiliśmy wielkość sprzedaży z zeszłego roku. Szczególnie cieszy nas sprzedaż prawie 300 sztuk modelu Bravo, który doceniło podczas jazd próbnych najwięcej klientów. Skuteczność naszej akcji promocyjnej podkreśla fakt, że co dziesiąty klient, który podczas Nocy Cudów odwiedził nasze salony, zdecydował się dokonać zakupu już tego dnia. Odnotowaliśmy wiele przypadków transakcji dokonanych po 22:00. To była druga edycji Nocy Cudów Fiat, ale zdecydowanie wpisujemy ją w nasz kalendarz jako stała akcja promocyjna Fiata i czekamy na Noc Cudów w 2010 r..."
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama