/  /  /  /  / Fiat Fiorino Adventure z systemem Traction+
Fiat Qubo

Fiat Qubo

Zmień
SegmentKombi Van
Cena40 600 zł - 66 600 zł (aktualizacja: 2016-07-18)
Emisja CO2107 g/km - 161 g/km
Żużycie paliwa4,1 L/100km - 6,9 L/100km
 

Fiat Fiorino Adventure z systemem Traction+

Producent|
null
© FIAT
null

Fiat Fiorino Adventure Traction+ wychodzi na przeciw potrzebom klientów, którzy w związku z prowadzoną działalnością potrzebują samochodu do jazdy terenowej, jak np. na placach budowy i w trudno dostępnych miejscach poza miastem lub na trudnych terenach, takich jak błoto czy śnieg.

Nowy Fiat Fiorino Adventure napędzany silnikiem 95 KM 1.3 Multijet zapewnia osiągi podobne do tych oferowanych przez lekkie samochody typu crossover, dzięki nowemu systemowi Traction+, przy czym płynące z tego korzyści, z finansowego i ekologicznego punktu widzenia, są typowe tylko dla samochodów z napędem 4x2 (zasięg około 1050 km przy pełnym zbiorniku paliwa i 113 g/km CO2).

Fiorino Adventure Traction+ wychodzi na przeciw potrzebom klientów, którzy w związku z prowadzoną działalnością potrzebują samochodu do jazdy terenowej, jak np. na placach budowy i w trudno dostępnych miejscach poza miastem lub na trudnych terenach, takich jak błoto czy śnieg. Do specyficznych cech Fiorino Adventure należą osłona pod silnik, przedni zderzak z dodatkowym elementem w części dolnej, duże boczne panele ochronne, zawieszenie podwyższone o około 30 mm w stosunku do standardowej wersji oraz 15-calowe opony M/S z głęboką rzeźbą bieżnika.

Jednym z wyróżników nowej wersji Fiorino Adventure jest zastosowanie Traction+, innowacyjnego systemu kontroli napędu, który zwiększa przyczepność samochodu na trudnych i śliskich nawierzchniach, a jednocześnie jest rozwiązaniem mniej kosztownym od samochodu z napędem 4x4. Samochód ten można również wyposażyć w zimowe opony Goodyear Ultragrip 7+, które znakomicie zachowują się w zimowych warunkach, zapewniając maksymalną przyczepność na ośnieżonych i śliskich nawierzchniach, jak również niski poziom hałasu na wszelkiego rodzaju drogach.

Nowy system Traction+ wykorzystuje zaawansowane urządzenia, obecne w samochodach z systemem ESP: centralka systemu korzysta ze specjalnego układu kontroli hamulców oraz algorytmów sterowania w celu elektronicznej symulacji działania samoblokującego dyferencjału. W warunkach niskiej przyczepności koła napędowego, centralka systemu Traction+ wykrywa uślizg koła, aktywuje hydrauliczny obwód w celu zastosowania akcji hamowania na kole o niższej przyczepności, przenosząc moment obrotowy silnika na koło o wyższej przyczepności do podłoża. Ułatwia to jazdę i utrzymuje stabilność i kontrolę kierunku oraz zapewnia możliwie najlepszą przyczepność nawet na najbardziej nierównych i śliskich nawierzchniach.

System można włączyć przy użyciu klawisza na desce rozdzielczej i pozostaje on aktywny do prędkości 30 km/h.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama