/  /  /  /  / Nowy Fiat Panda. Oto gama modelowa we Włoszech
Fiat Panda

Fiat Panda

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Mini
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Nowy Fiat Panda. Oto gama modelowa we Włoszech

FIAT|
null
© FIAT
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

W momencie premiery rynkowej we Włoszech nowy Fiat Panda dostępny jest z napędem na koła przednie i gamą trzech jednostek napędowych do wyboru, w trzech poziomach wyposażenia, 10 kolorach nadwozia oraz 9 barwach/wystrojach wnętrza. Już wkrótce pojawi się także odmiana z napędem 4x4.

W momencie premiery rynkowej nowa Panda dostępna jest z napędem na koła przednie i gamą trzech jednostek napędowych (wolnossący silnik TwinAir o mocy 65 KM nie jest oferowany we Włoszech), w trzech poziomach wyposażenia (Pop, Easy oraz Lounge), 10 kolorach nadwozia i 9 barwach/wystrojach wnętrza.

Dostępne są dwa wzory kołpaków na felgi stalowe oraz dwa wzory kół z lekkiego stopu o średnicy 14 i 15 cali. Już wkrótce pojawi się także nowa Panda z napędem 4x4.

Fiat Panda – ergonomia i technika w małym pudełku

Aby maksymalnie chronić swych pasażerów w razie wypadku, nowa Panda wyposażona jest seryjnie w cztery poduszki powietrzne (czołowe i chroniące głowę boczne poduszki kurtynowe), system przeciwblokowania kół ABS łącznie ze wspomaganiem hamowania awaryjnego BAS, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami wstępnymi i zwalniaczami napięcia na przednich fotelach, aktywne zagłówki przednie Anti-Whiplash, standardowe zagłówki tylne oraz światła do jazdy dziennej DRL.

Dostępne są również nowe urządzenia, niespotykane dotąd w tej kategorii samochodów: system multimedialno-nawigacyjny Blue&Me TomTom LIVE, wielkowymiarowe szklane okno dachowe Skydome, system nagłośnienia Hi-Fi z radioodtwarzaczem CD/MP3, elektryczne wspomaganie kierownicy Dualdrive z funkcją City, czy też automatycznego wlewu paliwa Smart Fuel System.

W najbliższym czasie dostępny będzie także innowacyjny system LCSM (łagodzenia skutków kolizji) oraz zautomatyzowana skrzynia biegów Dualogic w parze z silnikiem benzynowym TwinAir.

Szeroka oferta bogato wyposażonych wersji modelowych umożliwi każdemu nabywcy wybór Pandy "skrojonej na miarę" własnych potrzeb, a osobistego rysu dodadzą pakiety wyposażenia i artykuły Lineaccessori z bogatego katalogu opcji dodatkowych.

Nowa Panda produkowana jest w zakładzie Pomigliano d'Arco, który został gruntownie zmodernizowany, szczególnie wydział spawalni nadwozi i montażu finalnego - łącznie z uruchomieniem innowacyjnego Centrum Jakości.

Jak zapewnia koncern, to nie tylko najnowocześniejszy zakład produkcyjny Fiata, ale i jeden z najbardziej zaawansowanych na świecie.

Dzięki nakładom inwestycyjnym w kwocie 800 mln EUR w park maszynowy i wyszkolenie załogi (200 000 godzin szkoleń i treningu), zakład imienia Giambattista Vico uzyskał odpowiedni poziom techniczny i organizacyjny w rekordowym czasie 12 miesięcy.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama