/  /  /  /  / Milionowy Fiat Doblo
Fiat Doblo

Fiat Doblo

Zmień
SegmentLekkie dostawcze / PodwozieLekkie dostawcze / Furgonetki
Cena62 792 zł - 94 526 zł (aktualizacja: 2015-06-03)64 083 zł - 102 398 zł (aktualizacja: 2015-06-03)
Emisja CO2126 g/km - 163 g/km126 g/km - 175 g/km
Żużycie paliwa4,8 L/100km - 7,0 L/100km4,8 L/100km - 7,5 L/100km
 

Milionowy Fiat Doblo

FIAT|
null
© Fiat Professional
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Z linii produkcyjnych w fabryce Tofas w Bursa (Turcja) zjechał milionowy egzemplarz Fiata Doblo. Model ten powstał w 2000 roku i od razu stał się modelem reprezentatywnym, zarówno dla lekkich samochodów dostawczych, jak i segmentu van.

Z linii produkcyjnych w fabryce Tofas w Bursa (w Turcji) zjechał milionowy egzemplarz Fiata Doblo. Model ten powstał w 2000 roku i od razu stał się modelem reprezentatywnym, zarówno dla segmentu lekkich samochodów dostawczych (Doblo Cargo), jak i segmentu van (MPV).

Doblo był pierwszym modelem produkowanym w fabryce w Bursa przeznaczonym na eksport. W mniej niż dziesięć lat obecności na rynku motoryzacyjnym, wyprodukowano ponad milion egzemplarzy samochodu, z których ok. 70 % było przeznaczonych na sprzedaż poza granicami Turcji.

Na moment zjechania z linii produkcyjnej milionowego Doblo koloru "kawa turecka" ("caffè turco"), przeznaczonego na rynek lokalny, przy taśmie produkcyjnej oczekiwali: Dyrektor Generalny fabryki Tofas, Ali Pandir, Minister Przemysłu i Handlu, Nihat Ergun i niektórzy przedstawiciele Koc Holding, wśród których był Prezes Zarządu Mustafa V. Koc, a także urzędnicy i robotnicy z fabryki, dostawcy i dealerzy.

Dostępne w wielu wariantach wyposażenia i różnych wersjach silnikowych, Fiat Doblo i Fiat Doblo Cargo zostały wprowadzone na rynek w 80 krajach i od samego powstania są oferowane i oceniane jako samochody „będące w stanie wyprzedzić" ewoluujące potrzeby klientów i zaproponować im zawsze nowoczesną gamę zarówno, jeśli chodzi o technologię, jak i innowacje.

Ostatnim przykładem jest Doblo Natural Power, wersja przyjazna środowisku wyposażona w silnik 1.4 16v T-jet o mocy 120 KM Euro V (benzyna i metan), stworzony przez Fiat Powertrain Technologies i zaprojektowany tak, aby gwarantować jak największą integrację dwóch systemów, jednego na benzynę, drugiego na metan (gaz naturalny CNG), nie zmniejszając przy tym objętości bagażnika, która wynosi 790 litrów i 3200 litrów przy złożonych siedzeniach.

Nowy Doblo Natural Power oferuje doskonały kompromis pomiędzy osiągami, a zużyciem paliwa: jest samochodem zwinnym w ruchu ulicznym, ale jednocześnie okazuje się świetny na długich dystansach, a wszystko przy znacznym obniżeniu kosztów eksploatacji. Umożliwia także klientowi jazdę we wszystkich strefach miejskich, w których obowiązują blokady i ograniczenia w ruchu. Doblo Natural Power jest idealną odpowiedzią na potrzebę użytkowania samochodu do różnorodnego i wszechstronnego wykorzystania i potwierdzeniem bezdyskusyjnej pozycji Fiata, jako światowego lidera w dziedzinie pojazdów z zainstalowanym fabrycznie podwójnym zasilaniem benzyna/metan (OEM).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama