/  /  /  / Fiat Punto 2013 oraz nowy pakiet Sporting Pack
Fiat

Fiat

Zmień
Fiat to największy producent samochodów we Włoszech, a także jeden z sześciu największych na świecie. Mająca swoją siedzibę w Turynie firma jest właścicielem wielu innych marek, w tym Alfy Romeo i Abarth, czy też Ferrari. Znana jest jednak przede wszystkim za sprawą swoich niewielkich, popularnych samochodów osobowych oraz samochodów dostawczych.
Dowiedz się więcej o marce
 

Fiat Punto 2013 oraz nowy pakiet Sporting Pack

FIAT|
null
© FIAT
nullnullnullnullnullnullnullnull

W kategoriach wersji modelowych i silnikowych gama Fiata Punto 2013 została uproszczona, zachowując jednakże możliwość personalizacji dzięki nowym pakietom opcji wyposażenia, adresowanym do klienteli o zróżnicowanych potrzebach i kategoriach wiekowych.

W zależności od rynku sprzedaży gama Fiata Punto 2013 obejmuje dwie wersje nadwoziowe (3- i 5-drzwiową), dwa poziomy wyposażenia (Easy i Lounge oraz Pop Star dla Szwajcarii), 8 wersji silnikowych, cztery systemy zasilania (benzyna, olej napędowy, metan i LPG), dwa rodzaje skrzyń przekładniowych (manualna i zautomatyzowana Dualogic) praz pakietowe opcje wyposażenia (m.in. Function, Comfort, Sporting oraz Sport 1/2 dla Szwajcarii), umożliwiające daleko posuniętą indywidualizację samochodu stosunkowo niewielkim kosztem dla klienta.

Podczas niedawno zakończonej wystawy w Genewie na stoisku Fiata eksponowano 3-drzwiową wersję Easy, napędzaną 105-konnym silnikiem 1.4 MultiAir i ze spersonalizowanym pakietem Sporting Pack, obejmującym błyszczący czarny lakier dachu, specjalne dla tej wersji 16-calowe felgi z lekkiego stopu z czarnym, błyszczącym wykończeniem, metalizowane gniazda reflektorów, słupki nadwozia i obudowy lusterek bocznych w błyszczącej czerni, poszerzone progi nadwozia oraz obniżone zawieszenie. Wyrazistość charakteru tej wersji modelowej podkreśla ekskluzywna biel nadwozia.

Podobnie sportowa aura panuje we wnętrzu, gdzie uwagę zwraca obszyta skórą, sportowa kierownica z szarymi ściegami i wstawkami aluminiowymi oraz skórzany uchwyt hamulca pomocniczego i skórzana gałka drążka zmiany biegów. Wystroju kabiny dopełnia czarna podsufitka i "asfaltowe" wykończenie tablicy przyrządów.

Od czasu rynkowej premiery w roku 1993 światowa sprzedaż Fiata Punto przekroczyła już łącznie poziom 8,3 mln sztuk.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama