/  /  /  /  / Fiat 500L Trekking niedługo na polskim rynku
Fiat 500L

Fiat 500L

Zmień
SegmentVany / Klasa Małe
Cena49 400 zł - 80 900 zł (aktualizacja: 2016-07-16)
Emisja CO2111 g/km - 157 g/km
Żużycie paliwa4,2 L/100km - 6,7 L/100km
 

Fiat 500L Trekking niedługo na polskim rynku

null
© FIAT
nullnullnullnullnullnullnullnullnull

Jak udało się nam dowiedzieć, ceny Fiata 500L w nowej wersji Trekking na rynek polski zostaną ogłoszone przez generalnego importera na początku przyszłego miesiąca.

Nowy Fiat 500L Trekking powstał w zamyśle producenta jako produkt adresowany do entuzjastów aktywności plenerowej i sportów na otwartym powietrzu. Samochód otrzymał nadające mu bardziej agresywnego i dynamicznego wyglądu masywne zderzaki z osłonami oraz podwyższone zawieszenie do jazdy w nierównym terenie.

Standardowym wyposażeniem są 17-calowe felgi z lekkiego stopu we wzorze dostępnym wyłącznie dla wersji Trekking wraz z ogumieniem błotno-śniegowym M+S, zapewniającym dostateczną trakcję nawet w warunkach krytycznej przyczepności.

Fiata 500L Trekking wyróżniają ponadto listwy ochronne nadkoli, satynowane klamki drzwi oraz czarno-stalowe listwy boczne nadwozia.

We wnętrzu auta uwagę zwraca materiałowa tapicerka siedzeń ze wstawkami z eko-skóry, dostępna w dwóch kombinacjach: tkanina Magnesio Grey ze wstawkami eko-skórzanymi dla podkreślenia charakteru off-roadowego albo tkanina czarna ze wstawkami białymi.

Fiat 500L Trekking oferowany będzie w 6 kolorach karoserii do wyboru (biały, ciemnoszary metalik, beżowy, czerwony, zielony metalik oraz żółty jako nowość w gamie), możliwych do połączenia z czarnym lub białym lakierem dachu.

Ciekawym elementem oferty Fiata 500L Trekking jest inteligentny napędem przedniej osi za sprawą systemu kontroli trakcji Traction+, który poprawia własności jezdne na podłożu o niskiej przyczepności, szczególnie w momencie ruszania z miejsca.

Traction+ oparty jest na strukturze zaawansowanego systemu stabilizacji jazdy, lecz jest czymś więcej niż tylko prostym rozszerzeniem ESP - zapewnia producent. W swym działaniu układ korzysta ze specjalnych algorytmów zarządzania układem hamulcowym, aby niejako naśladować działanie samoblokującego dyferencjału elektromechanicznego. Optymalizacja oprogramowania oraz wykorzystanie standardowego, hydraulicznego układu hamulcowego jako medium pośredniczące powoduje, iż system ten wykazuje znacznie większą progresywność działania niż pierwowzór konwencjonalny, a jego skuteczność jest całkowicie porównywalna pomimo "odchudzenia" konstrukcji.

System Traction+ aktywowany jest przyciskiem na desce rozdzielczej i działa w zakresie prędkości jazdy do 30 km/h.

System Traction+ wkracza do akcji w momencie wykrycia zerowej lub niskiej przyczepności jednego z napędzanych kół. Moduł sterujący powoduje przyhamowanie ślizgającego się koła, przenosząc moc na koło wykazujące lepszą przyczepność.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama