/  /  /  /  / Przetestują Dacię Duster
Dacia Duster

Dacia Duster

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Niższa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Przetestują Dacię Duster

Renault Polska|
null
© Dacia
null

Renault Polska udostępniło do niecodziennych testów Dacię Duster w najnowszej serii limitowanej Aventure blogerom z Make Life Harder. Wybiorą się oni w podróż po krajach południowo-wschodniej Europy.

Ludzie „bez twarzy”, czyli Maciej i Lucjan, autorzy jednego z najbardziej znanych blogów, wyruszą w podróż przez Słowację, Węgry, Rumunię (gdzie prawdopodobnie odwiedzą fabrykę Dacii), Bułgarię, Albanię, Grecję, Turcję, Ukrainę oraz Mołdawię.

Z każdego punktu podróży, w którym się zatrzymają, będą pisać relacje na własnym fanpage (TUTAJ). Niektóre z nich zobaczyć też będzie można na fanpage "Dacia. Wybieram mądrze" (TUTAJ).

Przez dwa miesiące przemierzą łącznie około 7 000 km szlakami oddalonymi od największych turystycznych atrakcji.

Make Life Harder to popularny satyryczny blog lifestyle'owy koncentrujący się wokół złożonej problematyki mody, urody oraz takich zagadnień społecznych jak religia, polityka itp. Jego autorzy nie pokazują twarzy, a raczej ją zasłaniają.

Autorzy blogu idealnie pasują do wizerunku marki Dacia, która została stworzona dla ludzi potrzebujących samochodu niebędącego podkreśleniem ich statusu.

Dacia stała się fenomenem społecznym, przyczyniając się do powstania nowego stylu konsumpcji na rynku samochodowym określanego jako Dacia Attitude (wysokiej jakości samochody po przystępnej cenie).

W ciągu zaledwie 8 lat Dacia stała się marką, która podbiła rynki wielu krajów. Model Duster, wprowadzony w kwietniu 2010 roku, jest najlepiej sprzedającym się modelem Dacii w Polsce.

Projekt Dacia Eurotrip został przygotowany przez agencję Digital Wonderland.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama