/  /  /  / Ofensywa B2B Citroena
Citroen

Citroen

Zmień
Citroen to francuska marka wytwarzająca samochody osobowe, dostawcze oraz ciężarowe. Logo firmy (zazębienie daszkowe) jest w szczególny sposób związane z Polską. Twórca firmy podróżując przez Polskę nabył bowiem patent na wytwarzanie maszyny do obróbki zębatych kół daszkowych.
Dowiedz się więcej o marce
 

Ofensywa B2B Citroena

Citroen Polska|
null
© Citroen
null

Na początku września Citroen przedstawił klientom indywidualnym propozycję Techno Days. Marka z równie dużym zaangażowaniem podeszła do oferty skierowanej do klientów instytucjonalnych, przygotowując specjalną serię Business.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającego rynku sprzedaży samochodów do firm oraz obserwując rosnącą rolę segmentu B2B w branży motoryzacyjnej, Citroen przygotował specjalną serię Business, stworzoną z myślą o potrzebach klientów instytucjonalnych.

Seria Business bazuje na najpopularniejszych w sektorze B2B modelach Citroena: C4, C5 w wersji sedan i Tourer oraz Berlingo Multispace, których walory użytkowe, niskie koszty utrzymania i eksploatacji oraz wysokie wartości rezydualne, pozwoliły stworzyć atrakcyjną jakościowo i cenowo ofertę.

Cechą charakterystyczną serii Business jest pakiet wyposażenia, który jest integralną częścią każdego modelu. Pakiet został skonstruowany tak, aby w pełni odpowiadać na potrzeby klienta flotowego: w standardzie serii Business znajdziemy nawigację, lakier metalizowany, czujnik cofania i Bluetooth.

Seria Business została utworzona lokalnie, aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby klientów flotowych w Polsce. Bazą dla Serii Business są poziomy wyposażenia dostępne w dostępnej gamie, tj. Selection dla Citroena C4, Exclusive dla C5 oraz Selection i XTR dla Berlingo.

Zysk klienta instytucjonalnego decydującego się na serię Business to nawet 25% mniej w stosunku do ceny katalogowej.

Mówi Grzegorz Sokalski, dyrektor sprzedaży do firm Citroen Polska: "Wyposażenie modeli w serii Business jest skrojone dokładnie pod wymagania klientów flotowych. Na pokładzie tych modeli jest więc klimatyzacja, radio, nawigacja, czujniki parkowania tyłem, Bluetooth, lakier metalizowany, czyli w elementy oczekiwane przez klientów instytucjonalnych. Ceny tak wyposażonych samochodów są zbliżone do modeli konkurencji, ale pozbawionych elementów wyposażenia wpływających na komfort użytkowania. Na tle innych marek wyróżniamy się atrakcyjnym pozycjonowaniem cenowym. Z naszych preferencyjnych warunków może skorzystać firma kupująca nawet jeden samochód. Dużą zaletą serii Business jest dostępność modeli: od ręki nawet w bardzo dużej liczbie sztuk. Wszystkie te czynniki sprawiają, że Citroen jest silnym konkurentem nawet dla największych rynkowych graczy".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama