/  /  /  /  / Polska: Kampania promującą auta Citroena
Citroen Jumpy

Citroen Jumpy

Zmień
SegmentŚrednie dostawcze / VanŚrednie dostawcze / Kombi Van
Emisja CO2--
Żużycie paliwa--
 

Polska: Kampania promującą auta Citroena

Wirtualne Media (kk)|

Euro RSCG Warsaw przygotowała dla firmy Citroen Polska kampanię telewizyjną promującą samochody dostawcze tego producenta pt. "Półki". Akcja ma związek z premierą handlową modelu Jumpy.

Reklama informuje także o specjalnej ofercie dotyczącej limitowanej serii Comfort Max dla Citroena Berlingo Van, Jumpy i Jumpera, w której auta wyposażone są w ABS, klimatyzację i radio CD.

Kampania telewizyjna wystartowała 13 marca. Spoty będzie można oglądać w stacjach TVP, TVP 3, TVN, TVN7, Polsat, TV4.

Film wspiera kampanię prasową, która rozpoczęła się wraz z początkiem bieżącego miesiąca.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Citroen Jumpy