/  /  /  /  / Polska: Kampania promująca nowego Citroena Jumpera
Citroen Jumper

Citroen Jumper

Zmień
SegmentŚrednie dostawcze / VanŚrednie dostawcze / Podwozie
Emisja CO2--
Żużycie paliwa--
 

Polska: Kampania promująca nowego Citroena Jumpera

Wirtualne Media, 21 września 2006 (kk)|

Agencja Data Solutions przygotowała ogólnopolską akcję direct marketingową, która promuje nowego Citroena Jumpera.

Cel przedsięwzięcia, które zostało zaplanowane do końca bieżącego roku, to poinformowanie potencjalnych i obecnych klientów Citroena o wprowadzeniu nowego modelu na rynek oraz wzrost sprzedaży. Akcja kierowana jest bezpośrednio do osób podejmujących decyzje o zakupie pojazdów dostawczych w małych i średnich przedsiębiorstwach.

Na klientów czeka też specjalna oferta przygotowana na pozostałe modele dostawcze marki Citroen - Berlingo Van, C2 Van oraz C3 Van.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Citroen Jumper